شاهرخ بیانی: فکر می کنم استقلال برنده دربی باشد

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،شاهرخ بیانی بازیکن پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس درباره دربی 89 به خبرنگار شبکه لحظه گفت:

*چند سال سابقه حضور در باشگاه استقلال را داشتید؟

من از سال 1355 که تیم تاج نام داشت با مربیگری زنده یاد پورحیدری و آقای جکیچ که بعد از آقای رایکوف آمده بودند در استقلال بازی کردم، سال 65 یک سال در تیم پرسپولیس بازی کردم و 2 سال در قطر، و تا سال 72 در تیم استقلال بازی کردم.

*آقای بیانی شما در چند دربی گل زنی کرده اید؟

سالی که در تیم پرسپولیس بودم 2 گل زدم و وقتی که به تیم استقلال برگشتم 1 گل زدم.

*3 روز دیگر دربی 89 استقلال و پرسپولیس برگزار می شود، شما بازی های استقلال را دنبال می کنید؟

بله، من خارج از کشور هستم و بازی های استقلال را دنبال می کنم.

*به نظر شما در دربی قدرت کدام تیم بیشتر از تیم مقابل است؟

بازی حساسی است چون طرفداران همه منتظر این بازی هستند .یک استرس اتوماتیک وار بازیکن و مربی، جو باشگاه و مدیریت است. به همین خاطر هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده باشد و شرایط تیمش خوب باشد، و از لحاظ استرسی مشکل نداشته باشد، فکر می کنم که برنده بازی است.

*پیش بینی شما درباره دربی چیست؟

هر دو تیم شرایط خوبی دارند، ولی استقلال شرایطش در نیم فصل دوم خیلی بهتر شده است به همین خاطر من فکر می کنم استقلال شرایطش خیلی بهتر از پرسپولیس است و 3 بازیکن خارجی که در اختیار دارد تیم استقلال خیلی بهتر است و نیمکت تیم خیلی قوی تر است، من فکر می کنم تیم استقلال روی کاغذ تیمی بهتر است چون در نیم فصل همه تیم ها را برده است.

*با همه تفاسیر می توانید نتیجه بازی را بگویید؟

نمی توانم پیش بینی کنم ولی فکر می کنم استقلال برنده دربی باشد، حالا 1-2 یا 0-1 ولی به امید خدا استقلال این بازی را می برد.