نوراللهی:گل امروز را به مادرم تقدیم می‌کنم /بازی‌های سختی پیش رو داریم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هشتاد و نهمین مسابقه پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نهایت تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر بازی را برنده شد.

احمد نوراللهی در پایان این دیدار اظهار داشت: خدا را شاکرم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. بچه‌ها امروز همدل بودند و خوشبختانه با کسب سه امتیاز در کورس قهرمانی ماندیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما هنوز راهمان سخت است. بازی‌های سختی در جام باشگاه‌ها داریم امیدوارم که هم در جام حذفی و هم جام باشگاه‌ها بتوانیم موفق شویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد گلی که در این دیدار به ثمر رساند، گفت: این گل زحمات همه بچه‌ها بود. همه بازیکنان در تمام پست‌ها عالی بودند که ما توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. گل را به مادرم تقدیم می‌کنم چون قبل از بازی مادرم گفته بود به دلم افتاده تو گل می‌زنی امروز گل زد م و امروز این گل را به مادرم تقدیم می‌کنم.

نوراللهی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: این بازی بازی مهمی برای هر دو تیم بود. ما باید در کورس قهرمانی بمانیم. بازی‌های سختی مثل بازی با تراکتور را پیش رو داریم و تا می‌توانیم باید برای رسیدن به قهرمانی امتیاز جمع کنیم.

وی در پایان در مورد درگیریس که بین بازیکنان رخ داده بود، گفت: من در آن لحظه به صحنه نزدیک نبودم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد اما بعد از بازی همه با هم دوست بودند و خوشبختانه همه هواداران هم امروز از بازی لذت بردند.