رفتار عجیب ژابی آلونسو با سردار آزمون

رفتار سرمربی لورکوزن با سردار آزمون عجیب است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، سردار آزمون چهار شب پس از اینکه بهترین عملکردش را از ابتدای دوران پیوستن به بایر لورکوزن ارائه کرده و روی گل‌های تیمش مقابل ماینتس تاثیرگذاری داشت، امشب با تصمیم غیرمنتظره ژابی آلونسو دوباره تبدیل به یک نیمکت‌نشین شده و در جمع نفرات ذخیره این دیدار دیده می‌شود.

تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را در لیست ابتدایی خود دارد، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب(به وقت ایران)، یکی از دیدارهای دور برگشت مرحله پلی‌آف فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اروپا را در ورزشگاه لوئی دوم مقابل موناکو فرانسه برگزار کرد.

سردار آزمون که در مسابقه هفته گذشته و جدال رفت مقابل موناکو جزو نفرات ذخیره بایر لورکوزن بود و فرصت بازی به دست نیاورد، امشب هم در ترکیب ابتدایی تیم آلمانی دیده نمی‌شود و از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن در شرایطی در مسابقه امشب مقابل موناکو نیمکت‌نشین شده که چهار شب قبل در رقابت‌های بوندس لیگا آلمان حضور کامل برابر ماینتس داشت و در جریان شکست سه بر دو تیمش، نمایش درخشانی با ثبت یک پاس گل، تاثیرگذاری روی یک گل دیگر و گرفتن یک پنالتی ارائه داد ولی در لیگ اروپا روی نیمکت دیده می‌شود.

ژابی آلونسو در شرایطی تصمیم گرفته سردار آزمون را پس از یک نمایش فوق‌العاده نیمکت‌نشین کند که بازی رفت برابر موناکو فرانسه را در ورزشگاه بایر آرنا با نتیجه سه بر دو واگذار کرده بود و امشب کار سختی برای راهیابی به مرحله حذفی لیگ اروپا دارد.

انتهای پیام/