کلوپ: ترک عادت کردیم/ با یونایتد خواهیم جنگید

سرمربی لیورپول از نمایش شاگردانش در دیدار برابر ولورهمپتون راضی است و از آمادگی تیمش برای جدال حساس با شیاطین سرخ سخن گفت.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از بی تی اسپورت، لیورپول در دیدار معوقه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپون رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

 

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: ابتدا نبض بازی را به دست گرفتیم اما فرصت‌های جدی خلق نکردیم. در نیمه دوم با قدرت آغاز کردیم و یک گل زیبا زدیم اما مردود شد. در چنین بازی‌هایی که تیم خوب است یا گل می خوریم یا بازی مساوی می شود اما در این بازی، بازیکنان تنها پیروزی می خواستند و به همین خاطر ترک عادت کردیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

 

او ادامه داد: به نظرم گل داروین نونیز مشکلی نداشت. من صحنه را دوباره دیدم و خطایی رخ نداد. تصویر آهسته نشان داد که این گل درست بود. خوشبختانه ما توانستیم سه امتیاز را در نهایت به دست آوریم و شایسته این پیروزی هم بودیم.

 

کلوپ درباره این سوال که چرا گلزنی لیورپول به دقایق آخر کشیده شد؟ گفت: باید حریف را گام به گام از کار انداخت. ولورهمپتون به سختی اشتباه می کند و گل می خورد. ما در کارهای دفاعی بسیار خوب بودیم و دیگو ژوتا هم در نقش بازیکن شماره ۱۰ نمایش بسیار خوبی داشت. دروازه آلیسون زیاد تهدید نشد و این نشان می دهد که ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در دیدار برابر رئال مادرید شوکه شدیم چرا که در نیمه اول بسیار خوب بودیم اما در نیمه دوم ناامید کننده ظاهر شدیم. در بازی امشب در نیمه دوم هم خوب بودیم و باید این مسیر را ادامه دهیم.

 

سرمربی لیورپول درباره دیدار بعدی تیمش برابر منچستر یونایتد گفت: با تیمی بازی داریم که در بهترین حالت خود است. باید به خوبی آماده این بازی شویم. برابر یونایتد برای پیروزی خواهیم جنگید.

 

انتهای پیام/