دیدار داوری با رئیس فدراسیون جهانی والیبال

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال پس از دیدار با آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال ضمن مثبت ارزیابی کردن این نشست گفت: گراسا استقبال بسیار صمیمی و دوستانه‌ای داشت و بحث های بسیار خوبی را داشتیم. گزارش در خصوص نحوه آماده سازی شهرهای میزبان هفته سوم و چهارم لیگ ملت های والیبال در اختیار گراسا قرار گرفت و از او دعوت شد تا از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها باشد تا ضمن بازدید از بازی های والیبال، زیر ساخت و امکانات شهرهای میزبان و والیبال کشور را مشاهده کند. استقبال فوق العاده از والیبال و تماشاگران پرشور شهرها یکی از نقاط قوت ایران در مسابقات بین المللی بوده که حالا شهرهایی به غیر از پایتخت نیز توانایی برگزاری آن را دارا هستند.

وی افزود: بحث میزبانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در سال 2021 نیز مورد بحث جدی قرار گرفت. ایران از این فرصت به خوبی می‌تواند در جذب امکانات از سوی فدراسیون جهانی و بهره مندی از فرصت میزبانی استفاده لازم را ببرد. خوشبختانه این مسئله با موافقت ضمنی گراسا همراه بود که باید به صورت رسمی و در قالب نامه مکررا پیگیری شود.

سرپرست فدراسیون والیبال در پایان اظهار داشت: دعوت از رئیس فدراسیون جهانی برای حضور در ایران، اعطای میزبانی رقابت های قهرمانی جوانان جهان در سال 2021، ارسال تجهیزات رسمی از سوی FIVB به ایران و ارائه گزارش روند آماده سازی میزبانی VNL 2019 به میزبانی ایران از اصلی ترین محورهای نشست با رئیس فدراسیون جهانی بود که باید با پیگیری و ارسال نامه این فرصت ها را برای والیبال ایران ایجاد کنیم.

منبع: تسنیم