افتضاح در خواندن سرود انگلیس در بازی با ایتالیا

انتقادات از خواننده سرود انگلیس در دیدار برابر ایتالیا او را وادار به عذر خواهی کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛تیم ملی انگلیس در دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴ و در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای ناپولی توانست میزبانش ایتالیا را ۱-۲ مغلوب کند. پیش از شروع این بازی الینورا، خواننده ایتالیایی، سرود ملی دو کشور را خواند، اما اجرای او با انتقادات و کنایه‌های زیادی از سوی انگلیسی‌ها روبه‌رو شد و او به سوژه اعتراضی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. به نظر می‌رسید که او کلمات این سرود را فراموش کرده بود و مورد پسند طرفداران انگلیسی قرار نگرفت.

موج انتقادات از الینورا به قدری بالا بود که او نیز مجبور به واکنش شد و با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام نوشت: «انگلیس، امیدوارم از هدیه من لذت برده باشی»؛ جمله‌ای که باعث شد انتقادات از او حتی شدیدتر نیز بشود.

او در خواندن سرود «خدا پادشاه را حفظ کند» اشتباهات زیادی داشت و در نهایت با حذف آن پست مجبور به عذرخواهی شد.

الینورا که بسیار ناراحت بود، به دیلی میل گفت: «من از اتفاقی که افتاد خیلی عصبانی هستم، چون می‌خواستم اجرای کاملی باشد، اما اتفاقی که افتاد تقصیر من نبود. می‌خواهم به همه هواداران انگلیس که در ورزشگاه بودند و یا بازی را از تلویزیون تماشا می‌کردند، بگویم که متاسف و ناراحتم و می‌خواهم مردم بدانند که من بی‌احترامی نکردم.»

الینورا ادامه داد: «این افتخاری بود که از من خواسته شد سرود ملی را بخوانم و من بسیار هیجان زده بودم. من قبلاً چنین چیزی نخوانده بودم و بیشتر یک هنرمند پاپ هستم، اما آنجا یک مشکل صدا وجود داشت. روز قبل از مسابقه دو بار سرود را تمرین کرده بودم و سپس سه بار در شب، اما وقتی نوبت به اجرای واقعی رسید، مشکل فنی پیدا کردم.»

انتهای پیام/