رمی‌ها در هفته بیست و هشتم به برتری قاطعانه و مهمی برابر سمپدوریا دست یافتند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، با شکست اینتر مقابل فیورنتینا، رم این شانس را به دست آورد با کسب برتری مقابل سمپدوریا به رقیب دیرینه خود رسیده و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند.

موضوعی که شاگردان ژوزه مورینیو از آن نهایت استفاده را برند و به برتری قاطعانه و پر گل مقابل حریف لاجوردی‌‌‌پوش خود رسیدند.

در حالی که نیمه اول این مسابقه بدون رد و بدل شدن گل پایان یافت اما نیمه دوم آن پر از اتفاقات مختلف بود. در دقیقه ۵۲ جیسون موریلو با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا راه برای برتری رم باز شود.

در دقیقه ۵۷، واینالدوم از سانتر استثنایی نمانیا ماتیچ نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای چکشی، توپ را پس از برخورد به زمین به طاق دروازه چسباند تا رمی‌ها مقابل هواداران خودی پیش بیوفتند.

1837954

با ادامه مسابقه، در دقیقه ۸۸ یک ضربه پنالتی برای میزبان به دست آمد و پائولو دیبالا پشت توپ ایستاد. این ستاره آرژانتینی با ضربه‌ای آرام و بر خلاف حرکت دروازه‌بان سمپدوریا، توپ را به تور دروازه چسباند تا این‌گونه برتری رم تثبیت شود.

1837953

در دقایق پایانی نیز، سولباکن از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و الشعراوی با ضربه‌ای استثنایی و سر ضرب، گل سوم رم را به ثمر رساند.

1837951

شاگردان مورینیو با این‌ برد قاطعانه ۵۰ امتیازی شدند و از این لحاظ به اینتر رسیدند. اما با توجه به تفاضل گل کمتری که نسبت به این تیم دارند در رده چهارم جدول قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/