لاپورتا: رئال مادریدمورد حمایت و باشگاه رژیم اسپانیا بوده است

برای بیش از ۷۰ سال، بیشتر افرادی که داوران را تعیین می‌کردند، مدیران، اعضا یا بازیکنان رئال مادرید بودند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بزرگ بارسلونا در کنفرانس خبری که برای دفاع از باشگاه در پرونده پرداخت پول به نایب‌رئیس پیشین کمیته داوران فدارسیون فوتبال اسپانیا برگزار کرد، به رئال مادرید حمله کرد: رئال مادرید همیشه و از لحاظ تاریخی مورد حمایت و باشگاه رژیم اسپانیا بوده.

او همچنین رئال مادرید را چنین متهم کرد: برای بیش از ۷۰ سال، بیشتر افرادی که داوران را تعیین می‌کردند، مدیران، اعضا یا بازیکنان رئال مادرید بودند.

به گزارش فوربس؛ بارسا توسط دادستانی به «فساد مستمر» متهم شده است و به خاطر پرداخت ۷.۵ میلیون یورو (۸.۲۵ میلیون دلار) بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران (CTA)، مورد تحقیق قرار گرفته است. رسانه‌ها از این ماجرا با عنوان «بارساگیت» یاد می‌کنند.

رئیس بارسا دخالت رئال در روند دادرسی پرونده نگریرا را به موفقیت آبی‌واناری‌ها مرتبط کرد: رئال مادرید خود را در این پرونده به عنوان قربانی فساد در ورزشی معرفی می‌کنند. این یک خباثت حداکثری است؛ آن‌هم پس از موفق‌ترین دوره در تاریخ بارسلونا. این یک کارزار برای بی‌ثبات‌کردن ماست.

انتهای پیام /