بازدید معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش از اردوی بانوان ملی پوش هاکی+عکس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اردوی تیم ملی هاکی بانوان ایران اعزامی به مسابقات جام ملت های 2019 داخل سالن آسیا که همچنان درحال برگزاریست، صبح امروز چهارشنبه 28 فروردین ماه با دیدار معاونت توسعه بانوان وزارت ورزش و مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون همراه بود.

در این دیدار که بمناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روزجوان در مجموعه ورزشی ناشنوایان تهران انجام گرفت، سرکار خانم زهرا سادات موسوی معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش ضمن بازدید از اردوی ملی پوشان هاکی و تشکر از زحمات تمامی ورزشکاران حاضر در اردو و مربیان و دست اندرکاران تیم گفت: بعد از وقفه چندساله اعزام تیم ملی هاکی بانوان حمایت خود را اعلام می کنیم و خوشحال هستم که هاکی بانوان دوباره به بازیهای آسیایی ومسابقات برون مرزی اعزام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین یاسر غلامی مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون با حضور در این اردو گفت:  مهمترین ویژگی هر فرد در حیات زندگی و رسیدن به اهداف بزرگ معنوی ومادی مقوله ایمان- اخلاق- توکل- توسل بوده که به واسطه این موارد انسان در طول سیر مراحل زندگی موفق خواهد بود. وی در ادامه سخنان خود توجه به مقوله های جوان، جوانی و فطرت، جوان و اندیشه، جوان و الگوپذیری وجوان وعبادت را بسیار مهم برشمرد.

ایشان در پایان به سخنی ارزشمند از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد که فرمودند:من به شما درباره جوان و نوجوان به نیکی سفارش می کنم، زیرا آنها دلی رقیق تر و قلبی فضیلت پذیر دارند. زمانی که به رسالت مبعوث شدم جوانان مرا یاری کردند.

دومین مرحله تمرینات بانوان ملی پوش هاکی کشورمان فردا پنجشنبه 29 فروردین ماه 1398 زیر نظر سرمربیگری نیلوفر عبدی و مربیان مینا حسنی و فاطمه رجبیان ومربی بدنساز مریم ساسانفر و به سرپرستی شهلا گشتاسبی نیا در مجموعه ورزشی ناشنوایان پایان خواهد یافت.

هشتمین دوره بازیهای هاکی بانوان ۲۰۱۹ داخل سالن آسیا طی روزهای ۲۲ الی ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در شهر چونبوری تایلند برگزار می شود.

منبع: فارس