اکبری: باید مشکلات را بپذیریم/ نداشتن بازی‌های تدارکاتی کارمان را سخت می‌کند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پیمان اکبری در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها اظهار داشت: خدا را شکر شروع خوبی داشتیم، چون به نظر من بازیکنان با آمادگی بهتری نسبت به دوره‌های گذشته وارد اردو شدند. چند بازیکن اصلی هنوز به جمع ما اضافه نشده‌اند، چون نظر کولاکوویچ این بود که به بازیکنان لژیونر دو هفته زمان استراحت بدهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر چند بازیکن جوان را دعوت کرده‌‌ایم، البته بازیکنان باتجربه‌ای همچون موسوی هم در اردو حضور دارند. بازیکنان با تجربه و جوان انگیزه بالایی دارند و تا کنون همه چیز خیلی خوب پیش رفته است. با توجه به اینکه همیشه اوایل اردو بیشتر بحث بدنسازی مطرح است، اما ما در کار گروهی و تمرینات والیبالی هم شرایط خوبی داریم. 

مربی تیم ملی والیبال درخصوص رقابت‌های لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: لیگ ملت‌ها همیشه نخستین مسابقات تیم ملی بوده است، اما امسال مشکلی داریم به نام نداشتن بازی‌های تدارکاتی که کارمان در رقابت‌های لیگ ملت‌ها را سخت می‌کند؛ به هر حال این شرایط وجود دارد و باید آن را بپذیریم. با توجه به این موضوعات باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد تا هماهنگی بالایی داشته باشیم.

اکبری گفت: آمادگی جسمانی هم بسیار مهم است، چون 5 هفته بازی‌های سخت و فشرده درپیش داریم. در سال‌های گذشته لیگ ملت‌ها 3 هفته بود، اما دو سال است که روند مسابقات تغییر پیدا کرده که به همین دلیل می‌طلبد تا تمام بازیکنان در آمادگی بالایی قرار داشته باشند. در لیگ ملت‌ها باید از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده کرد تا تیم روند خوبی داشته باشد.

منبع: فارس