کاویانی همچنان در لیست سیاه ستاره موسوی/ سیاست یک بام و دو هوای خانم سرمربی!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان کاراته برای حضور در دومین مرحله لیگ سری آ به میزبانی استانبول ترکیه در حالی از روز شنبه 14 ادیبهشت ماه در آکادمی ملی آغاز می‌شود که ستاره موسوی، سرمربی این تیم  سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی، شیما آل سعدی، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی  را به این مرحله از اردوها دعوت کرده است.

نکته قابل توجه در این بین، عدم دعوت کاراته کایی است که دارای رتبه زیر 50 است، اما همچنان از سوی ستاره موسوی این کاراته کا نادیده گرفته می‌شود. مبینا کاویانی این کاراته کا نادیده گرفته شده است که بی دلیل بیش از یکسال جایی در جمع اردونشین ها ندارد!

کاویانی در وزن منهای 68 کیلوگرم و برغم اعزام نشدن های متوالی در هشت ماه گذشته همچنان با 885 امتیاز جایگاه 45 وزن خود در رنکنیگ فدراسیون جهانی را در اختیار دارد، اما همچنان بدور از اردوها است.

به توجهی به کاراته کای جوانی که می توانست یکی از مدال آورترین  بانوان کاراته کای کشورمان در میادین بین المللی باشد، در شرایطی صورت می گیرد که ستاره موسوی کاراته کاهایی را مورد توجه قرار می دهد که رتبه شان در رنکینگ فدراسیون جهانی بسیار پایین تر از مبینا کاویانی است!

شیما آل سعدی که در یکسال اخیر بطور مرتب در ترکیب تیم های اعزامی به مسابقات متعدد قرار می گیرد، در حال حاضر با 892 امتیاز در جای 59 جدول وزن منهای 61 کیلوگرم قرار دارد و یا محدثه آقایی که بدرستی اخیرا مورد توجه ستاره موسوی قرار گرفته با 435 امتیاز نفر 73 وزن مثبت 68 کیلو گرم است.

حال سرمربی تیم ملی بانوان باید پاسخگو باشد که چرا در دعوت از قهرمانان از سیاست یک بام و دو هوا استفاده می کند و دقیقا بگوید دلیل بی توجهی به کاراته کایی با رتبه 45 چیست، اما در عوض از رتبه داران بالای 50 و 70 به اردوی تیم ملی اعزامی به کاراته وان ترکیه دعوت بعمل آمده است!؟

او باید مقابل دست های پشت پرده بایستد و اجازه ندهد که کسی در تصمیمات کادرفنی دخالتی داشته باشد!

منبع: فارس