ورق برگشت؛ این بارسایی قراردادش را تمدید می‌کند

عملکرد بسیار خوب رافینیا باعث شده تا وینگر برزیلی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا قرار بگیرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه رافینیا وینگر برزیلی بارسلونا برای اولین بار در دوران حضورش در این تیم احساس می‌کند یکی از ارکان کلیدی تیم شده و فصلی درخشان تا اینجای کار داشته، به همین دلیل شاید قراردادش را تمدید کند.

روزنامه «اسپورت» مدعی شد، بارسلونا در نظر دارد قرارداد جدیدی به رافینیا پیشنهاد دهد. قرارداد فعلی او تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، بنابراین زمان کافی برای این کار دارند، اما این نشان می‌دهد که چقدر از او راضی هستند و تحت تأثیر تعهد او قرار گرفته‌اند. رافینیا یکی از بازیکنانی بود که در تابستان امسال بیشترین احتمال فروش را داشت، اما او تمام پیشنهادات را رد کرد. آنها تابستان آینده تصمیم‌گیری خواهند کرد، اما در حال حاضر احساس می‌شود که او در میان‌مدت تا بلندمدت در باشگاه باقی خواهد ماند. این بازیکن ۲۷ ساله در تابستان توسط هم‌تیمی‌هایش به یکی از ۵ کاپیتان تیم تبدیل شد که برای بسیاری تعجب‌آور بود. با این حال، او در هفته‌های اخیر نقش خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی در تیم ایفا کرده است.

اگر بارسلونا قرارداد رافینیا را تمدید کند، ممکن است تردیدهایی درباره تمایل آن‌ها به جذب نیکو ویلیامز ایجاد شود. احتمال دارد بارسلونا تابستان آینده برای جذب ویلیامز دوباره اقدام کند و ظاهراً علاقه دوطرفه به این انتقال همچنان وجود دارد. با حضور پدری، دنی اولمو، نیکو ویلیامز، روبرت لواندوفسکی، لامین یامال و رافینیا، احتمالاً حداقل یکی از بازیکنان باید از ترکیب خارج شود.