مورایس:پیروزی حق شارجه بود

مورایس بعد از شکست مقابل شارجه امارات گفت هنوز چیزی برای سپاهان تمام نشده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شارجه امارات اظهار داشت: صحبت کردن در مورد بازی ساده است، نتیجه نشان داد بازی چطور بود؛ شارجه از اول تمرکز نشان داشت و پرس از عقب و ضدحمله در دستور داشتند و بازیکنان خوبی برای ضدحمله داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازیکن مستقیم انجام دادند زیرا به این طور بازی کردن وفق پیدا کرده بودند؛ بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می‌توانستیم برتری داشته باشیم.

مورایس تصریح کرد: روی یک حرکت خوب حریف و تمرکز کم‌تر خط دفاعی ما گل دوم را خوردیم؛ آن زمان ریسک کردیم تا زمانی که بازی ۳ بر یک سخت شد؛ به نظرم آن‌ها لیاقت برد را داشتند زیرا تمرکز و تلاش از خودشان نشان دادند.

به گزارش خبرورزشی به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط تیمش در مسابقات پیش‌رو خاطرنشان کرد: اگرچه رقابت‌ها هنوز تمام نشده و ۳ بازی دیگری هست اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ تمرکز کنیم.

وی در مورد تغییر ترکیب شارجه نسبت به ترکیب مورد انتظارش گفت: انتظار تغییر می‌رفت زیرا آن‌ها اخیراً بازی کرده بودند. برخی بازیکنان نیمه دوم اضافه شدند که بازیکنان خیلی خوبی هستند؛ البته به نظرم در این بازی تغییر خاصی نداشتند و سازماندهی یکسان بود اما بنظرم امروز یک هافبک آن‌ها عقب‌تر بازی می‌کرد و با ۳ نفر از عقب بازی‌سازی می‌کردند.

مورایس در پایان درباره تیم شارجه گفت: شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آن‌ها در این رقابت‌ها جذاب است. بنظرم شارجه یک تیم خوب، مربی خوب و کیفیت تاکتیکی بود.