آژاکس با ساختار تاکتیکی کامل، نقشه صعود می‌کشد

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، چهره دومین فینالیست معتبرترین رقابت‌های باشگاهی فوتبال قاره سبز موسوم به «لیگ قهرمانان اروپا» فرداشب با انجام مصاف «آژاکس – تاتنهام» در ورزشگاه یوهان‌ کرویف مشخص می شود.

در این جدال که دومین و آخرین مصاف از سری جدال‌های برگشت مرحله نیمه نهایی است، نماینده پرقدرت هلند پذیرای هاتسپر از انگلیس می‌شود.

آژاکس که در فصل جاری بزرگانی همچون رئال مادرید و یوونتوس ایتالیا را مقهور قدرت یکپارچه تیمی خود کرده، برای فینالیست شدن «90 دقیقه خانگی» بسیار پرهیجان و تماشایی را باید صبر کند.

این تیم در بازی رفت که هفته قبل در انگلیس برابر تاتنهام انجام داد، یک بر صفر پیروز شد و در وضعیت خوبی برای صعود قرارگرفت.

تن‌هاگ، سرمربی تیم هلندی پیش از رویارویی برگشت در خانه، کاملا واقف است که تیمش بعد از سال‌های بیشمار جهت رسیدن به ایستگاه پایانی،‌چه سختی‌های کشیده و از چه موانع دشواری عبور کرده است.

به همین خاطر با آگاهی کامل و برنامه‌ریزی وارد مصاف با تیم تحت امر مائوریسیو پوچتینو می‌گذارد.

مربی تیم آمستردامی این نکته را نیز به خوبی درک می کند که برد یک بر صفر خارج از خانه، هیچ ضمانتی برای صعود نیست.

زیرا تاتنهام از پتانسیل بالایی برخوردار است که یک لحظه غفلت، می‌تواند باعث برهم خوردن تمام رویاهای فصل جاری‌ باشد.

دیگر دیدار این مرحله اختصاص به مصاف لیورپول و بارسلونا در بازی امشب آنفیلد دارد.لیورپولی‌ها 3 بر صفر در بازی رفت مغلوب یاران مسی شد به همین دلیل باید با وجود مشکلات فراوان در مقام جبران آن باخت سنگین برآید تا بلکه مسافر بازی نهایی شود.

منبع: فارس