حضور دو بوکسور دیگر در مسابقات حرفه‌ای/ چراغ سبز صدف خادم به مشتزنان ایرانی!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسابقات بوکس حرفه‌ای شب گذشته (شنبه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه) به میزبانی شهر تفلیس و در کشور گرجستان برگزار شد و در این رقابت‌ها 2 مشت زن ایرانی به مصاف نمایندگان کشور میزبان رفتند!

البته پیش از این شنید‌ه‌ها حاکی از آن بود سه تن از بوکسورهای ایرانی از سوی شورای بوکس حرفه ای ایران در این رقابت‌ها به روی رینگ خواهند رفت، اما شب گذشته یکی از بوکسورهای ایرانی به دلایلی عجیبی به روی رینگ نرفت.

سیدعباس هاشمی نصب و علی دهقانی در 90 کیلو‌گرم و سیدابراهیم ناظری در وزن 66 کیلوگرم از مشت زنان ایرانی حاضر در این رقابت‌ها بودند. در این مسابقات دهقان بازی را به نماینده کشور میزبان واگذار کرد اما ابراهیم ناظری برنده از این دیدار خارج شد و سومین نماینده هم در این مسابقات حضور پیدا نکرد! این مسابقات از طریق شبکه تلویزیونی گرجستان پخش شده و با همکاری و نظارت فنی رضا جبارپور پروموتر بین المللی بوکس حرفه ای برگزار شده است.

لازم به یادآوری است،‌ این روزها خبرهایی از گوشه کنار بوکس ایران به گوش می‌رسد مبنی براینکه برخی از اهالی خانواده بوکس ایران در تلاش هستند که  یک شورای بوکس حرفه‌ای را در کشورمان راه اندازی کنند و از این پس بوکس ایران در مسیر جدید قرار بگیرد. ضمن اینکه روز چهارم اردیبهشت ماه سومین کنگره شورای بوکس حرفه‌ای ایران با حضور رضا جبار پور بنیانگذار، رئیس شورا و نماینده شورای جهانی بوکس حرفه‌ای WBC در ایران و با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان بوکس، و هنرمندان در تهران برگزار شد و شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان فدراسیون بوکس از این موضوع مطلع بودند اما هیچ واکنشی تا به امروز به این موضوع نشان نداده‌اند! در این مراسم حتی سالار عقیلی خوانده کشورمان نیز در این مراسم حضور داشته است. 

اواخر فروردین ماه سال جاری نیز صدف خادم در شهر رویان فرانسه مقابل “آن شوان” حریف فرانسوی  به رقابت پرداخت و موفق به شکست حریف خود شد که این خبر بازتبا بسیار زیادی را به همراه داشت اما گویا حضور بوکسورهای ایرانی در مسابقات حرفه‌ای همچنان ادامه دارد. این در حالی است که بوکس ایران سال‌های سال است که به صورت آماتور فعالیت می‌کند.

منبع: فارس