لیگ ملتهای اروپا: اسپانیا در برابر انگلستان

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از سایت بین اسپورت:

 

اسپانیا امیدوار است که روند شکست ناپذیر خود در لیگ ملتهای اروپا  را در بازی روز دوشنبه در برابر انگلستان نیز حفظ نماید. لوئیس انریکه از زمانی که جایگزین جولن لوپتگی شده، در هر سه بازی خود پیروز میدان بوده است. پیروزی های اسپانیا در لیگ ملت ها و پیروزی 6-0 آنها در برابر کرواسی باعث شده خیال مربی سابق بارسلونا تا حدودی راحت باشد. اما انگلستان در بازی بدون تماشاچی خود در مقابل کرواسی به نتیجه 0-0 دست یافت که این امر موجب ناامیدی برخی هواداران این تیم شده است. در آن مسابقه، اریک دایر و هری کین ضربات خود را به تیرک دروازه نواختند و مارکوس راشفورد نیز دو فرصت مسلم گلزنی را به آسانی از دست داد.

 

تیم انگلستان باید مراقب پاکو الکاسر، مهاجم 25 ساله باشگاه بروسیا دورتموند که با شش گل مهاجم برتر بوندسلیگاست و به طور میانگین در هر 14 دقیقه یک گل به ثمر رسانده، باشد. هری مگوایر، مدافع لستر سیتی، میتواند در این بازی نقشی کلیدی ایفا کند، چرا که اسپانیا در 26 بازی اخیر خود همواره موفق به گشودن دروازه ها شده است.

 

تیم اسپانیا با ترکیب احتمالی داوید د خیا، سزار آزپیلیکوئتا، ناچو، راموس، فرناندو آلونسو، کوکه، سرخیو بوسکتس، تیاگو، آسنسیو، رودریگو و آلکاسر به میدان می رود و پیش بینی می شود تیم انگلستان نیز با ترکیب پیکفورد، واکر، گومز، مگوایر، چیلول، مدیسون، دایر، بارکلی، استرلینگ، کین و راشفورد در بازی حاضر شود

 

مترجم : نسرین صحیحی