شایسته: با حکم قبلی کار می‌کنم/ من نه، کل خانواده تنیس منتظر انتخابات است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید شایسته در مورد شرایط تیم ملی تنیس اظهار داشت: در حال حاضر منتظریم که شورای برون‌مرزی مجوز حضور تیم ملی در مسابقات فیوچرز سنگاپور را صادر کند. این رقابت‌ها دو هفته قبل از مسابقات دیویس‌کاپ برگزار می‌شود.با توجه به اینکه امسال مسابقات در زمین هارد کورت و داخل سالن برگزار می‌شود وا ز سوی دیگر توپ بازی‌ها هم تغییر کرده است، حضور در فیوچرز به ما کمک زیادی خواهد کرد.

وی ادامه داد: میزبان مسابقات توپ جدیدی را برای دیوس‌کاپ معرفی کرده که حتما نیاز است قبل از برگزاری بازی‌ها بچه‌ها با این توپ آشنا شوند. این هم از امتیازات میزبانی است که می‌تواند توپ را خودش انتخاب کند. 

سرپرست فدراسیون تنیس تأکید کرد: دو هفته حضور در فیوچرز اثر زیادی روی کار بچه‌ها خواهد گذاشت و حتماً نیاز است که به این رقابت‌ها اعزام شویم. 

وی در مورد اینکه خالدان چه زمانی به اردو محلق می‌شود، گفت: او در همان مسابقات فیوچرز سنگاپور به تیم ملی می‌پیوندد. در حال حاضر هم در آمریکا تمرین می‌کند و تمام برنامه‌های خود را با کادر فنی هماهنگ کرده است. 

شایسته در مورد اینکه چرا نداف در اردوی تیم ملی حضور ندارد،‌گفت:‌ آنطور که خودش اعلام کرده آسیب‌دیدگی دارد و تمرینات سبکی را دنبال می‌کند. بعید می‌دانم که به مسابقات دیویس کاپ برسد اما همه چیز به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. ما در انتخاب بازیکنان حداقل در این دوره هیچ دخالتی نکردیم و تصمیم نهایی با خود احمدوند است. 

سرپرست فدراسیون تنیس در مورد اینکه دوره شش ماهه سرپرستی به پایان رسیده و چه زمانی انتخابات برگزار می‌شود، عنوان کرد: فعلا خبر خاصی نیست. من هم با همان حکم قبلی کار می‌کنم از زمان انتخابات اطلاعی ندارم من نه بلکه خانواده تنیس کشور منتظر انتخابات هستند. حالا چه من انتخاب شوم چه نشوم. هر کسی بیاید منتخب جامعه تنیس خواهد بود.

منبع: فارس