فوتبال اروپایی | خلاصه بازی منچسترسیتی و واتفورد – جام حذفی انگلیس

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. خلاصه بازی منچسترسیتی و واتفورد در جام حذفی انگلیس

منچسترسیتی موفق شد با اقتدار و 6 گل واتفورد را مغلوب کند و قهرمان FA CUP شود. سیتیزن ها برای غلبه بر واتفورد کار دشواری نداشتند و در نهایت با 6 گل در فینال FA CUP به پیروزی رسیده و در سومین جام داخلی انگلیس نیز به قهرمانی دست یابند و فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و واتفورد:

شرح بازی:

نیمه اول

واتفورد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت اما ضربه پریرا در موقعیتی تک به تک با عکس العمل فوق العاده ادرسون همراه شد.

در دقیقه 21 و بعد از برخورد توپ به دست کمپانی، بازیکنان واتفورد اعتقاد به پنالتی داشته و به شدت معترض بودند اما در نهایت داور رای به ادامه بازی داد.

اما در دقیقه 26 سیتی به گل اول رسید. داوید سیلوا روی پاس با ضربه سر استرلینگ در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه چکشی که به مدافع واتفورد نیز برخورد کرد گل اول را به ثمر رساند.

شاگردان پپ گواردیولا حملات خود را ادامه دادند و سیتی در دقیقه 37 به گل دوم هم رسید. ارسال استرلینگ در حال ورود به دروازه خالی بود که گابریل ژسوس روی خط به توپ ضربه زد و گل دوم را به نام خودش به ثبت رساند.

در اواخر نیمه اول دلوفئو می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه اول با برتری 0-2 سیتی به پایان رسید.

نیمه دوم

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل سوم هم برسد اما ضربه گابریل ژسوس توسط گومس مهار شد.

اما این اتفاق در دقیقه 60 رخ داد. روی پاس گابریل ژسوس، دی بروین با دروازه واتفورد تک به تک شد و بعد از جا گذاشتن گومیس گل سوم را نیز به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 68 سیتی به گل چهارم رسید. این بار دی بروین پاس گل داد و گابریل ژسوس در موقعیتی تک به تک گل چهارم را وارد دروازه واتفورد کرد.

دقایقی بعد سیتی تا آستانه زدن گل پنجم نیز پیش رفت اما دی بروین به راحتی فرصت بسیار خوبی را در مقابل دروازه از دست داد. در دقیقه 77 کاپوئه می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او از بالای دروازه ادرسون به بیرون رفت.

اما در دقیقه 81 سیتی به گل پنجم هم دست یافت نفوذ برناردو سیلوا و ارسال عرضی او با ضربه استرلینگ همراه بود و دروازه واتفود باز هم باز شد.

در دقیقه 86 استرلینگ روی ریباند موقعیت خودش گل ششم را نیز به ثمر رساند تا سیتی با برتری پرگل، با اقتدار قهرمانی دیگری را جشن بگیرد.