فوتبال اروپایی | جشن قهرمانی منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه؛ خلاصه ای از جشن قهرمانی منچسترسیتی:

سیتی که پیش از این توانسته بود جام اتحادیه و لیگ برتر را فتح کند، در دیدار امشب هم کاملا برتر از واتفورد بود و در نهایت با گل های داوید سیوا، رحیم استرلینگ (دو گل)، گابریل ژسوس (دو گل) و کوین دی بروین، به پیروزی رسید.

این پیروزی، با رکورد 116 ساله بهترین برد در فینال جام حذفی برابری کرد و تردیدی برای کمپانی در مورد بهترین بودن تیمش باقی نگذاشت.

فیلم جشن قهرمانی منچسترسیتی:

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که شاگردانش دیشب موفق شدند با قهرمانی در جام حذفی، برای اولین بار هر سه جام فوتبال باشگاهی انگلیس را فتح کنند گفت کسب این موفقیت برای سیتی دشوارتر از قهرمانی در لیگ قهرمانان بوده ولی گواردیولا پیش‌بینی کرد که سیتی می‌تواند این موفقیت را در سالهای آینده تکرار کند.

اما در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی، سوال یکی از خبرنگاران که به گزارش اخیر اشپیگل در مورد باشگاه منچسترسیتی اشاره شد، باعث عصبانیت سرمربی اسپانیایی شد.

در گزارش اشپیگل آمده بود که روبرتو مانچینی، سرمربی سابق سیتی، علاوه بر دستمزدی که به عنوان سرمربی این تیم دریافت می کرد، مبلغ مشابهی هم به عنوان مشاور یک باشگاه اماراتی که متعلق به مالکان سیتی است دریافت می کرد که دستمزد او را دو برابر کرد؛ این در واقع شیوه ای برای دور زدن قانون فیرپلی مالی یوفا بود.