اکبری: برای سایپا آرزوی موفقیت می‌کنم/ لیست 25 نفره تیم ملی در اختیار سرپرست است

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پیمان اکبری که فصل گذشته هدایت تیم والیبال سایپا را برعهده داشت و همراه با این تیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد درمورد انتخاب ناصر شهنازی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال سایپا اظهار داشت: صحبت خاصی ندارم. برای سایپا و سرمربی جدید این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مربی تیم ملی والیبال درمورد شرایط ملی‌پوشان پیش از شروع لیگ ملت‌های والیبال خاطرنشان کرد: اوضاع تیم ملی بد نیست. تمرینات به صورت منظم برگزار می‌شود و ملی‌پوشان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند. تنها ضعف تیم ملی نداشتن بازی تدارکاتی بود که امیدوارم این امر خللی در روند بازی تیم ملی در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌ها ایجاد نکند.

وی درخصوص سفر تیم ملی به دبی برای دریافت روادید آمریکا، گفت: طبق هماهنگی‌ها برای روز پنج‌شنبه وقت سفارت داریم و باید به دبی برویم. مسئولان تیم در تلاش هستند تا در بهترین شرایط کارهای تیم ملی انجام شود.

اکبری درمورد اعلام لیست 25 نفره ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها تصریح کرد: کادر فنی بازیکنان مدنظرش را انتخاب و به سرپرست تیم ملی معرفی کرده است. قطعاً خوش‌خبر در زمانی که صلاح بداند و نیاز باشد اسامی ملی‌پوشان را اعلام می‌کند.

منبع: فارس