لیگ ملتهای اروپا: فرانسه در مقابل آلمان!

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از سایت بین اسپورت:

قهرمان جام جهانی 2018 با قهرمان جام جهانی 2014 در پاریس به رقابت میپردازند. فرانسه قصد دارد روند شکست ناپذیر خود را حفظ نماید و دیدیه دشان به خوبی میداند که پیروزی در این بازی میتواند تیم او را یک گام به فینال نزدیکتر کند.

آخرین باری که دو تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند در لیگ ملتها بود که به تساوی 0-0 رسیدند. ساموئل اومتیتی، بنژامن مندی و نبیل فکیر به دلیل مصدومیت در بازی سه شنبه در ترکیب تیم فرانسه حاضر نخواهند بود، اما بازیکنانی کلیدی نظیر ام باپه و کانته در بازی حضور خواهند داشت.

آنتوان گریزمن، مهاجم اتلتیکو، امیدوار است در این بازی که در خاک وطنش برگزار میشود پایش به گلزنی باز شود. این بازیکن 27 ساله توانست 4 گل در جام جهانی به ثمر برساند و نقش مهمی در دومین قهرمانی فرانسه در تاریخ جام جهانی ایفا کند. احتمال میرود گریزمن در ترکیب 1-3-2-4 تیم امشب درست پشت الیویه ژیرو قرار گیرد.

تیم فرانسه با ترکیب احتمالی لوریس، پاوار، واران، کیمپمبه، هرناندز، کانته، پوگبا، ام باپه، گریزمن، دمبله و ژیرو به میدان خواهد رفت.

در تیم آلمان ، سرمربی یواخیم لو بسیار تحت فشار است و بسیاری معتقد بودند که پس از شکست فاجعه بار آلمان در برابر هلند او باید برکنار میشد و چنانچه در بازی سه شنبه نیز ناموفق ظاهر شود برکناری او قوت میگیرد.

آلمان در چهار بازی آخر خود سه بازی را واگذار کرده و هیچ گلی هم به ثمر نرسانده است. اما این تیم بارها توانسته راهی پیدا کند و خود را از مخمصه بیرون بکشد. فرانسه در چهار دیدار آخر خود با آلمان شکست نخورده و البته در دیدار آخرشان در لیگ ملتها دو تیم به تساوی 0-0 رسیده اند.

ژروم بواتنگ به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم آلمان نخواهد بود و این تیم احتمالا با ترکیب نویر، کیمیش، زوله، هوملس، هکتور، کان، رودی، کروس، برانت، ورنر و براکسلر ظاهر خواهد شد

 

مترجم : نسرین صحیحی