پیش بازی ذوب آهن و النصر

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. پیش بازی ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان – از سری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

دو تیم ذوب آهن اصفهان و النصر عراق در پنجمین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم صعود خود را قطعی کرده اند و امروز دو تیم برای صدرنشینی رقابت خواهند کرد. اگر این بازی به صعود ذوب آهن به پایان برسد و یا مساوی باشد، ذوبی ها به عنوان تیم اول صعود خواهند کرد و اگر النصر این بازی را ببرد، آن ها صدرنشین می شوند. تیم اول این گروه به مصاف الاتحاد عربستان، تیم دوم گروه دوم می رود و تیم دوم این گروه نیز به مصاف الوحده امارات، یعنی تیم اول گروه دوم می رود.

فیلم پیش بازی ذوب آهن و النصر عربستان :

ذوب آهن در لیگ برتر ایران در نهایت کار با با رتبه ششمی به پایان رساند و در لیگ قهرمانان آسیا در 5 بازی گذشته 3 پیروزی، 2 تساوی و 0 شکست داشته است و 10 گل زده و 5 گل خورده را نیز به ثبت رسانده و با 11 امتیاز در رده نخست جدول حضور دارد.

در آن سوی میدان النصر عربستان در 5 بازی گذشه خود در لیگ قهرمانان آسیا 3 پیروزی، 0 تساوی و 2 شکست داشته است و آمار 11 گل زده و 7 گل خورده را به ثبت رسانده است و با 9 امتیاز در رده دوم جای دارد. با توجه به حاشیه های بوجود آمده توسط تعدادی تماشاگر نما در مسابقه ذوب آهن اصفهان و الزوراء عراق ، AFC جهت نظارت خود بر نحوه برگزاری و دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان ، افسر امنیتی به عراق اعزام می کند.

محل برگزاری

طبق برنامه قرار بود دیدار ذوب‌آهن و النصر در ورزشگاه حمد الکبیر که متعلق به باشگاه العربی قطر است برگزار شود. اما باشگاه الدحیل هم برای برگزاری بازی اعلام آمادگی کرد و مقرر شد ذوب آهن در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه الدحیل به میدان برود.