توافق اولیه گل‌گهر با بایرامی و تکذیب جذب شاکری/ نماینده سیرجان در پایتخت استارت می‌زند

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم تازه وارد گل‌گهر سیرجان با هدایت وینگو بگوویچ قصد دارد حضور پرقدرتی را در فصل نوزدهم لیگ برتر داشته باشد. به همین خاطر مسئولان و مدیران این باشگاه بر اساس لیست ارائه شده توسط سرمربی تیم مشغول مذاکره با بازیکنان مدنظر وینگو هستند تا تیم خوبی را آماده حضور در رقابت‌های این فصل سطح اول فوتبال کشورمان کنند.

حیدر افسری سرپرست تیم گل‌گهر در خصوص شروع فعالیت این تیم در نقل و انتقالات تابستانی گفت: با چند بازیکن مذاکرات ابتدایی را آغاز کردیم اما هنوز توافق قطعی با هیچ کدام از آنها انجام نشده است.

افسری در خصوص اخباری که در مورد جذب چند بازیکن لیگ برتری مهرداد شنیده می‌شود، گفت: ما با مهرداد بایرامی مذاکراتی را به صورت اولیه انجام دادیم اما هنوز به توافق قطعی نرسیده‌ایم. ضمن اینکه با محمد نوری بازیکن اسبق پرسپولیس و پارس جنوبی جم تنها صحبت‌هایی به صورت تلفنی انجام شده است.در مورد یونس شاکری هم ما صحبتی با او انجام ندادیم و پیوستن او را تکذیب می‌کنیم.

سرپرست گل‌گهر در ادامه تصریح کرد: هنوز بازیکنی جذب تیم ما نشده است. بگوویچ به ما لیست داد و ما پیگیر نفرات مدنظر او هستیم و با آن‌ها مذاکره می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا در این لیست نام بازیکن خارجی وجود دارد گفت: بله یکی دو بازیکن خارجی در لیست سرمربی قرار دارند. این بازیکنان از لیگ داخلی نیستند و ما قصد داریم آنها را از خارج کشور جذب تیم کنیم.

افسری در خصوص شروع تمرینات این تیم گفت: ان‌شاالله تمرینات‌مان را از 25 خرداد در تهران شروع می‌کنیم. در بازی‌هایی که مجبور باشیم در تهران می‌مانیم و اردو را در این شهر برگزار  می‌کنیم. در غیر این صورت تمرینات‌مان در سیرجان انجام خواهد شد.

منبع: فارس