لیگ جهانی کاراته وان 2019 – شانگهای؛ عباسعلی و قراری زاده هم به مدال برنز دست یافتند

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چهارمین مرحله لیگ برتر جهانی کاراته وان ۲۰۱۹  در حالی به میزبانی شانگهای چین در جریان است، که امروز نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود میروند.

در وزن ۸۴ – کیلوگرم، مهدی قراری زاده در رده بندی به مصاف “پناه عبدلایف” از آذربایجان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و قراری زاده به مدال برنز مسابقات دست یافت. قراری زاده ابتدا یک بر صفر آنتوان ایساکائو از بلاروس را شکست داد. سپس ۷ بر صفر از سد دانیر یولداشف قزاقستانی گذشت.در سومین بازی ۶ بر 4 جسی داکوستا از فرانسه را مغلوب کرد و در نیمه نهایی 2 بر صفر مقابل اوگور آکتاش از ترکیه مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در ادامه مسابقات، در وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی در رده بندی این رقابت‌ها به مصاف  “سلیو فراکوتی” از ایتالیا  رفت و در پایان عباسعلی با نتیجه 3 بر 2 این کاراته‌کا را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. نقره کاراته وان امارات ۲۰۱۹ و یک نقره و ۲‌ برنز کاراته وان های ۲۰۱۸ در کارانامه این کاراته کا دیده می‌شود..

لازم به یادآوری است، صبح امروز در چارچوب این مسابقات،  در ۶۰- کیلوگرم مجید حسن نیا مقابل “بروس داگلاس” از برزیل که یک طلا، یک نقره و یک برنز جهان در کارنامه دارد، در هانتی برنده شد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

در دیدار رده بندی وزن ۸۴- کیلوگرم مهدی خدابخشی در یک مبارزه تمام ایرانی 5 بر صفر ذبیح‌الله پورشیب را شکست داد تا مدال برنز را تصاحب کند.

در دیدار رده‌بندی وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار با نتیجه ۳ بر صفر لورنا بوسا از ایتالیا و دارنده برنز کاراته وان فرانسه ۲۰۱۹ را شکست داد تا مدال برنز را بر گردن بیاویزد.

منبع: فارس