برزیلی‌ها با لباس «نیمار» آمدند/ عکس یادگاری با سمبل تیم والیبال ژاپن +عکس

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم ملی والیبال ایران امروز در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 از ساعت 14:10 در سالن موسا شینو پلازا به مصاف ژاپن خواهد رفت. پیش از این مسابقه هم تیم‌های ملی والیبال برزیل و آرژانتین مقابل هم قرار خواهند گرفت.

* از ساعت ابتدایی هواداران و علاقمندان به والیبال خود را به سالن رسانده‌اند تا بتوانند این دو مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

* در صف‌های منتهی به درب‌های سالن هواداران تیم‌های مختلف با پرچم کشورهای خود عکس یادگاری می‌‌گیرند. 

* هوای ژاپن امروز نیمه‌ابری است و با این وجود باتوجه به اینکه روز تعطیل هم به شمار می‌رود استقبال خوبی از مسابقات شده است.

* هواداران برزیل امروز بیشتر از سایر روزها هستند. نبرد برزیل و آرژانتین همیشه در رشته های مختلف ورزشی علاقمندان زیادی داشته و این بار نوبت والیبال است.

* تعدادی هواداران تیم والیبال برزیل لباس تیم ملی فوتبال این کشور که نام «نیمار» روی آن حک شده را بر تن دارند.

* ایرانی‌های علاقمند به والیبال هم باتوجه به اینکه بازی تیم ایران و ژاپن از ساعت 14:10 به وقت تهران آغاز می‌شود از ساعات ابتدایی خود را به سالن رسانده‌اند.

* عروسک سمبل و نماد تیم والیبال ژاپن هم در سالن مسابقه حضور دارد. این عروسک لباس تیم ملی ژاپن را برتن دارد و در محوطه مجموعه ورزشی موسا شینو پلازا حضور دارد و علاقمندان با وی عکس یادگاری می‌گیرند.

* اکثر بلیت‌ها از قبل فروخته شده، اما تعدادی هم باقی مانده که امروز مقابل سالن فروخته می‌شود.

* قیمت بلیت‌ها از 3 هزار ین شروع و به 10 هزار ین هم می‌رسد که این قیمت‌گذاری با توجه به جایگاه‌ها مشخص می‌شود.

منبع: فارس