قهرمان دوومیدانی بانوان: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور بسیار ضعیف بود/ دیگر شرکت نمی‌کنم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  آیلین بابکی درمورد برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور، اظهار داشت:  سطح ورزشکارانی که شرکت کرده بودند خوب بود اما برگزاری و میزبانی رقابت‌ها بسیار ضعیف بود. به این شکل که خوابگاهی که برای  ما در نظر گرفته بودند شبیه سلول انفرادی در زندان بود. پنجره و کولر نداشت و همان شبی که آنجا ماندیم گرمازده و بیمار شدیم. خیلی وضعیت بدی داشت، هیچ منفذی برای ورود و خروج هوا در نظر نگرفته بودند. 

وی ادامه داد:

این رقابت‌ها قهرمانی کشور محسوب می‌شود و باید شرایط خیلی بهتری داشته باشد از آنجایی که هیات گلستان مدیریت خوبی دارد پس از اینکه اعتراض کردیم برای ما هتل در نظر گرفتند و آنجا رفتیم. تمام هزینه‌ها را هم هیات خودمان داد. 

قهرمان پرش ارتفاع ایران عنوان کرد:

سطح داوری‌ها هم خیلی پایین بود و ورزشکاران اعتراض‌های زیادی می‌کردند نمی‌دانم چرا داوران با تجربه و قدیمی حضور نداشتند و تعدادی داور کم سن و سال برای این دوره رقابت‌ها انتخاب کرده بودند. 

 پرش صحیح مرا خطا اعلام کردند در حالی که خیلی از کارشناسان و مربیانی که آنجا بودند به درستی حرکت من اذعان داشتند اما چون سرداور کم تجربه بود آن را خطا اعلام کرد. همچنین ارتفاع مانع را 3 سانت 3 سانت بالا می‌بردند و به همین دلیل مجبور بودم مدت زیادی را منتظر پَرش ام منتنظر بمانم.

بابکی تاکید کرد:

به شخصه دیگر در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ شرکت نمی‌کنم چون اصلا شرایط خوبی مهیا نمی‌کنند. من در لیگ بانوان پارسال هم شرکت نکردم چون پولم را نمی‌دهند. اگر مسابقه برون مرزی باشد در رقابت‌های انتخابی به احترام قوانینی که وجود دارد شرکت می‌کنم اما در سایر مسابقات نه آن هم به خاطر این بی‌احترامی‌هایی که صورت گرفت.

بابکی در ماده پرش ارتفاع با رکورد 1.77 سانتی در مسابقات قهرمانی کشور که روز گذشته در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد به عنوان قهرمانی رسید. 

منبع: فارس