دیدار و تقدیر سوارکار سوری از خانواده شهدای مدافع حرم/ پیام صلح از دمشق تا همدان+تصاویر

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عدنان النجم عزام سوار کار جهانگرد اهل سوریه  که سفر تاریخی خود را از دمشق سوار بر اسب اصیل عرب آغاز کرده و عراق را هم در نوردیده، اکنون  با همراهی فدراسیون سوارکاری در ایران حضور دارد و در راستای اهداف صلح و دوستی و رساندن پیام تقدیر ملت سوریه به مردم ایران و خانواده های شهدای مدافع حرم به پاس حمایت از سوریه در جنگ با تروریست های تکفیری، دیدارهای مختلفی داشته است.

عدنان النجم عزام سوارکار جهانگرد اهل سوریه در همدان که  اهالی هیات های سوارکاری شهرستان های این استان هم این سوارکار را همراهی می کردند، با آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، سردار مهدی مظفری معاون فرماندهی سپاه منطقه و مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان، جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خانواده شهید مدافع حرم مجید صانعی و رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.

عدنان در سفر همدان از باغ موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم دیدن و نسبت به مقام شامخ شهدا از جمله سردار شهید همدانی از سرداران سرافراز سپاه ادای احترام کرد.

در طول سفر عدنان در همدان، با برنامه ریزی فدراسیون سوارکاری، هیات سوارکاری استان برنامه ریزی لازم را برای همراهی و میزبانی او و همراهانش انجام داد.

منبع: فارس