هروی: بدنبال نمایش خوب و تاریخی در توکیو هستیم/ حمایت وزیر باعث دلگرمی ما است

به گزارش سرویس ورزشي شبکه لحظه، تمرینات آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان اعزامی به لیگ برتر ژاپن از 28 مردادماه به میزبانی تهران آغاز خواهد شد، ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

شهرام هروی در پاسخ به این سؤال که برگزاری اردوی تیم ملی کاراته در رامسر چقدر از لحاظ روحی و روانی برای ملی‌پوشان مفید بود، گفت:

ما مدتی بود در تلاش بودیم تا اردوهای تیم ملی کاراته خارج از تهران برگزار شود، سرانجام با هماهنگی ‌های مسئولان فدراسیون کاراته و مسئولان هیأت کاراته استان مازندران و هیأت کاراته رامسر این مرحله از اردوها در رامسر برگزار شد. جا دارد به خاطر زحمات دوستان حاضر در هیأت کاراته رامسر از آنها تشکر کنیم که شرایط بسیار خوبی را در این مرحله از اردوها برای تیم ملی کاراته مهیا کردند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت:

ما طی چند روزی که در رامسر اردوی تمرینی داشتیم از لحاظ روحی  و روانی شرایط متفاوتی را تجربه کردیم و این تنوع تمرینی در شرایط فعلی و در آستانه اعزام به لیگ جهانی ژاپن خیلی برای ملی‌پوشان مفید بود. 

سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سؤال که گویا قرار بود مرحله بعدی اردوها در رامسر برگزار شود ، اما با تصمیم کادر فنی محل برگزاری اردوها تغییر کرده است، گفت:

بله، ما از 28 مردادماه تمرینات‌مان را آغاز خواهیم کرد و ملی‌پوشان تا یک شهریور در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت. ابتدا قرار بر این بود ما باز هم در رامسر اردو برگزار کنیم، اما به خاطر هماهنگی کار ملی‌پوشان برای انجام کارهای روادید تصمیم گرفتیم اردوها را در تهران برگزار کنیم، هر چند حضور در اردوی رامسر برای ما خیلی مفید بود انشاالله اگر فرصتی باقی ماند دوباره تمرینات‌مان را در رامسر انجام خواهیم داد.

هروی در پاسخ به این سؤال که کمتر از 2 هفته تیم راهی پنجمین مرحله کاراته وان ژاپن خواهد شد. شرایط ملی‌پوشان در آستانه اعزام به این مسابقات چطور است،‌گفت:

شرایط ملی‌پوشان شرایط ایده‌آلی است. همه بچه‌ها در تلاش هستند تا در توکیو امتیازهای لازم را جمع کنند. این شانس را همه بچه‌ها برای کسب سهمیه المپیک دارند. ملی‌پوشان می‌خواهند از این فرصت بهره ببرند و انشاالله به هدفشان برسند. با این مشکلات اقتصادی جای تشکر دارد که وزیر ورزش و جوانان با حمایت‌های خود دل تیم ملی کاراته را گرم کرده است. از مسئولان کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنم. از رئیس فدراسیون تلاش می‌کند که با شرایط اقتصادی حاکم در کشور تیم ملی را با ظرفیت کامل به این مسابقات اعزام می‌کند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که میزبانی ژاپنی‌ها در این مرحله از رقابت‌ها چقدر کار را برای تیم ملی کاراته کشورمان حساس می‌کند، گفت:

توکیو میزبان این دوره از رقابت‌ها است. ژاپنی‌ها در کشور خود از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند و مدال جمع خواهند کرد. ما به این چیزها توجه نمی‌کنیم و به دنبال یک نمایش خوب و تاریخی در توکیو هستیم. می‌خواهیم نتایجی را که در دوره‌های قبل کسب کردیم را در توکیو تکرار کنیم. انشاالله که بتوانیم در ژاپن به اهدافمان برسیم.

منبع: فارس