سوال روز | مهاجم سابق استقلال و تیم ملی ایران به لیگ برتر باز‌می‌گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ سه هفته از نیمکت نشینی یا در واقع سکونشینی کاوه رضایی در لیگ ژوپیرلیگ  می‌گذرد و یکی از گلزنان برتر ایران قصد دارد به همین دلیل تیم بروژ را ترک کند.

سایت voetbalnieuws امروز در گزارشی از آخرین اخبار انتقالاتی باشگاه بروژ مدعی شد فیلیپ کلمنت با وجود این که اعتقاد چندانی به استفاده از کاوه رضایی در ترکیب اصلی ندارد اما از آن جا که تنها یک مهاجم نوک در فهرست بازیکنانش دارد تا الان در راه خروج قرضی کاوه مقاومت کرده و اجازه ترک تیم به این ستاره ایرانی نداده است.

سرمربی اف سی بروژ اعتقاد چندانی به کاوه رضایی ندارد و یکی از گران ترین خریدهای این تیم نتوانست فصل گذشته و این فصل نظر سرمربی را برای خط حمله جلب کند به همین دلیل انتخاب کاوه رضایی برای انتقال به یکی از مشهورترین تیم های لیگ این کشور برخلاف پیش بینی ها اشتباه از آب در امد و این بازیکن علاوه بر نیمکت نشینی، تیم ملی ایران را هم از دست داد و نتوانست راهی جام جهانی شود. در صورتی که پیشتر کارلوس کی روش ثابت کرده بود علاقه زیادی به بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا دارد.

در این بین اصلا بعید نیست در روزهای آتی کاوه رضایی بار دیگر به فوتبال ایران بازگردد. هرچند صحبتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به لیگ برتر ایران مطرح نشده اما بعید بنظر می رسد باتوجه به نیمکت نشینی این بازیکن، تیمی مطرح در بلژیک خواستار او برای فصل جدید باشد و باید کاوه برای فصل فوتبالی خود دنبال تیم دیگری باشد.