حسینی: شرایط پرسپولیس با گذر زمان بهتر می‌شود/ برانکو می‌دانست در الاهلی کار سختی دارد

 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، سید جلال حسینی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخابش به عنوان بهترین مدافع سال در مراسم برترین‌های فوتبال گفت: این برنامه چند سالی هست که اجرا می‌شود. سال قبل ما تیم کاملی داشتیم و حق بچه‌های ما بیشتر بود. برخی از بازیکنان ما بیشتر از 40 بازی انجام دادند و بازیکنانی مثل خلیل‌زاده، کامیابی‌نیا، نعمتی، علیپور و… همگی زحمت کشیدند. من هم کنار بچه‌های تیم و هواداران سال خوبی داشتم و به عنوان بهترین مدافع ایران انتخاب شدم.

وی درباره اینکه مجری مراسم برترین‌ها اعلام کرده بود او مدافعی تمام‌نشدنی است، افزود:

کار من همیشه خوب تمرین کردن است و فقط همین کار را بلدم. خدا را شکر که در کنار هواداران پرسپولیس سه سال سخت اما خوب داشتم و باید خدا را شکر کنم که در پرسپولیس هستم و این برای من باعث افتخار است.

حسینی در واکنش به مصاحبه روز گذشته‌اش که گفته بود؛ شجاع خلیل‌زاده از نظر او بهترین مدافع ایران است، اظهار داشت:

شجاع در این دو سال که در پرسپولیس حضور دارد خیلی برای تیم ما زحمت کشید و خوب بازی می‌کند. همه تمرکز شجاع روی فوتبالش است و انتخاب من به عنوان بهترین مدافع سال او بود.

کاپیتان تیم پرسپولیس که روی خط برنامه سلام صبح‌بخیر آمده بود، درباره دریافت جایزه برانکو ایوانکوویچ به عنوان مربی برتر سال هم افزود:

اگر می‌توانستم خودم جایزه را به او می‌دادم، اما جایزه را به باشگاه می‌دهم تا آنها به دست برانکو برسانند؛ چراکه این جایزه حق اوست. برانکو خیلی برای پرسپولیس تلاش کرد و امیدوارم که این جایزه زودتر به دست او برسد. با برانکو صحبتی نکردم اما امیدوارم بتوانم به زودی با او حرف بزنم، هرچند که فعلا شرایط فراهم نیست.

وی در مورد وضعیت سخت برانکو در الاهلی عربستان تصریح کرد:

بازی کردن و مربیگری در کشورهای عربی خیلی سخت است؛ چراکه آنها به تغییرات علاقه دارند و این مسائل کار را سخت می‌کند. برانکو می‌دانست که در الاهلی کار سختی دارد و امیدوارم که بتواند به سلامتی از این شرایط گذر کند.

حسینی در مورد شایعه مصدومیتش هم تصریح کرد:

خدا را شکر که سالم هستم و خیلی خوب تمرین می‌کنم تا برای بازی‌های سخت آماده باشم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص دیدار این هفته این تیم قابل تراکتور در تبریز اظهار داشت:

تراکتور همیشه یکی از تیم‌های خوب ماست که طرفداران خیلی زیادی هم دارد. آنها امسال کادر فنی خیلی خوبی دارند و ستاره‌های زیادی هم جذب کرده‌اند و به همین خاطر از مدعیان لیگ برتر هستند. ما هم برای یک بازی سخت آماده می‌شویم. دو تیم بزرگ کشورمان قرار است با هم بازی کنند و امیدوارم مردم از دیدن این بازی لذت ببرند.

حسینی در خصوص شرایط کالدرون در پرسپولیس گفت:

کالدرون مربی خیلی باتجربه‌ای است و از روزهای اولی که به پرسپولیس آمد به بچه‌ها نزدیک شد. او تلاش زیادی می‌کند؛ چراکه مثل سال‌های گذشته سال سختی داریم و هواداران همیشه به ما کمک می‌کنند. به هر حال کادر فنی ما تغییر کرده و چند بازیکن به ما اضافه شدند و همه چیز نیاز به هماهنگی و تلاش دارد. هواداران صبر داشته باشند تا بازیکنان جدید جا بیافتند. بازیکنان هم باید بیشتر تلاش کنند و بدانند که پیراهن چه تیمی را به تن دارند. ما باید به شرایط ایده‌آل برسیم هرچند که شرایط در حال حاضر آن چیزی که می‌خواهیم نیست و باید با گذر زمان بهتر شویم.

منبع: فارس