ملایی در جایگاه دوم رنکینگ جهان، بریمانلو همچنان در جایگاه هجدهم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسابقات جودوی قهرمانی بزرگسالان جهان در حالی هفته گذشته با حضور ۸۴۱ ورزشکار از ۱۴۸ کشور به میزبانی ژاپن و در شهر توکیو آغاز شده بود که در پایان با برتری تیم ملی ژاپن در مجموع زنان و مردان به اتمام رسید. 

حالا پس از پایان مسابقات جهانی جودو

فدراسیون جهانی رنکینگ بهترین های جودو جهان را اعلام کرد. سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان که در مسابقات جهانی توکیو از رسیدن به مدال بازماند و جایگاه پنجم را در این رقابت ها کسب کرد، وی حالا پس از چندماه صدرنشینی در جدول رنکنیگ جهانی به جایگاه دوم بازگشت.

ملایی در مسابقات جهانی توکیو 722 امتیاز بدست آورد و جمع امتیازهای وی به 6224 رسید و در مکان وزن دوم خود قرار گرفت. ضمن اینکه “کاسی ماتیز” بلژیکی که در مسابقات جهانی توکیو موفق به شکست سعید ملایی شد در جایگاه سوم این وزن قرار دارد. “کاسی” با کسب 5719 امتیاز در مکان سوم قرار دارد. ضمن اینکه جودوکار رژیم غاصب اسرائیل نیز در جایگاه نخست قرار دارد.

در وزن 73- کیلوگرم

محمدمحمدی بریمانلو نماینده کشورمان که در مسابقات جهانی توکیو حضور نداشت با 2454 امتیاز در جایگاه هجدهم رنکینگ قرار دارد اما رستم و حیداو از کشور جمهوری آذربایجان در وزن 73- کیلوگرم جایگاه اول و دوم این وزن را از آن خود کرده‌اند. رستم با کسب 6595 امتیاز و حیداو با 5635 امتیاز جایگاه اول و دوم را از آن خود کرده‌اند.

اما جواد محجوب

نماینده وزن 100+ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان که بیش از یک سال است در اردوی های تیم ملی حضور ندارد و با توجه به مصدومیت شدیدی که از ناحیه زانوی دارد و احتمالا دیگر در دنیای جودو فعالیت نخواهد کرد، با 1182 امتیاز در جایگاه 40 رنکنیگ وزن 100+ کیلوگرم قرار دارد.

منبع: فارس