تیم ملی بوکس راهی مسکو شد/شهبخش ممنوع‌الخروج است!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسابقات جهانی بزرگسالان بوکس در حالی از 15 تا 30 شهریورماه به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد که تیم ملی بوکس کشورمان بامداد امروز (پنجشنبه) برای حضور در این مسابقات راهی این کشور شد.

دانیال شهبخش

نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان که قرار بود همراه تیم ملی راهی این رقابت‌ها شود، به دلیل ممنوعیت خروج از کشور نتوانست کنار دیگر ملی‌پوشان راهی مسابقات جهانی شود. گویا شهبخش سرباز است و کارهای خروج از کشور او انجام نشده بود. علی‌رغم اینکه بلیت رفت و برگشت او تهیه شده بود و روادید این بوکسور هم مثل دیگر ملی‌پوشان آماده شده بود، او نتوانست تیم ملی را همراهی کند.

طبق آخرین خبرها او تا این لحظه هنوز نتوانسته راهی مسکو شود. این اتفاق در حالی رخ داده که فدراسیون از موضوع شهبخش از مدت‌ها قبل باخبر بود اما سرانجام برای حل مشکل او نتوانستند کاری انجام دهند.

مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل اردیبهشت‌ماه در تایلند برگزار شد، ایمان رمضان‌پور و سجاد کاظم‌زاده نیز با مشکل خروج از کشور روبرو بودند که در آن مقطع آنها نیز پس از چند روز موفق شدند به تیم ملی کشورمان در تایلند بپیوندند.

در وزن 56 کیلوگرم دانیال شهبخش، وزن 63 کیلوگرم مسلم مقصودی، وزن 69 کیلوگرم سجاد کاظم‌زاده، وزن 75 کیلوگرم شاهین موسوی، وزن 81 کیلوگرم احسان روزبهانی، وزن 91 کیلوگرم محمد شوریان و مثبت 91 کیلوگرم ایمان رمضان‌پور نفرات اعزامی به این رقابت‌ها بودند که شهبخش نتوانست کنار تیم ملی راهی این رقابت‌ها شود.

سرمربی تیم ملی علیرضا استکی به همراه همایون امیری و دانیال تیماجی راهی این رقابت‌ها شدند. یک نفر هم به عنوان سرپرست کنار این تیم به مسابقات اعزام شده است.

منبع: فارس