هیوستون بالاخره برد

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با با برگزاری ۸ مسابقه پیگیری شد.

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از ایسنا:

در ادامه رقابت های لیگ NBA تیم واشنگتن ویزارد در خانه در سالن کپیتال وان آرنا با حساب ۱۳۴ بر ۱۱۱ مغلوب میهمان خود اوکلاهوما سیتی تاندر شد. راسل وستبروک با اوکلاهوما و جان وال با واشنگتن، هر دو شروع بسیار ضعیفی را در لیگ تجربه کردند اما راسل وستبروک و یارانش به سرعت شرایط را تغییر دادند و بعد از چهار شکست متوالی در آغاز لیگ، دیشب چهارمین پیروزی متوالی خود را با ۲۳ امتیاز و ۱۲ پاس منجر به گل راسل وستبروک، به دست آوردند. با وجود اینکه اوکلاهوما تیمی بود که برای دومین شب متوالی بازی می کرد، بسیار شاداب تر از واشنگتنی بود که بعد از ۲ روز استراحت پا به این مسابقه گذاشته بود. بعد از مصدومیت از ناحیه کمر و از دست دادن ۷ بازی این فصل، بلاخره دوایت هاوارد سنتر جدید واشنگتن اولین بازی را برای این تیم مقابل اوکلاهوما انجام داد و بلافاصله با کسب ۱۳ امتیاز در کوارتر اول تاثیر خود را گذاشت اما خیلی زود دوباره، واشنگتن به عادت های بد معمول این فصل خود که باعث شکست های متوالی شده است، روی آورد و با دفاع کم اثر و تلاش کم برای ریباند از حریف عقب افتاد.

میانگین امتیازات تیم اوکلاهاما ۱۰۹ امتیاز در هر بازی بود در حالی که فقط تا انتهای کوارتر سوم توانست مقابل دفاع کم اثر واشنگتن ۱۱۰ امتیاز کسب کند. هم چنین میانگین ریباند تیم واشنگتن فقط ۴۱.۳ ریباند در هر بازی است که این رکورد رتبه ی ۲۷ ام را در میان سی تیم حاضر در لیگ دارا است. برای واشنگتن بردلی بیل ۲۷ امتیاز و جان وال ۱۹ امتیاز و ۹ پاس منجر به گل ثبت کردند اما دو گارد آل استاری واشنگتن ۱۲ بار نیز توپ را لو دادند. دیگر ستاره تیم اوکلاهاما یعنی پل جورج با ۱۷ امتیازی که در بازی دیشب کسب کرد، مجموع امتیازات دوران ورزشی خود را به عدد ۱۰۰۰۰ رسانید.

در دیگر بازی مهم امروز تیم گلدن استیت واریرز در خانه در سالن اوراکل آرنا با حساب ۱۱۶ بر ۹۹ مینه سوتا را شکست داد. پنجمین پیروزی متوالی خانگی گلدن استیت با ۳۳ امتیاز و ۱۳ ریباند کوین دورانت، ۲۸ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس منجر به گل استفن کری به همراه ۲۲ امتیاز کلی تامپسون، به دست آمد. برای مینه سوتا دریک رز در کوارتر اول ۵ دقیقه بازی کرد و ۳ امتیاز کسب کرد اما به خاطر داشتن درد در مچ پای چپ از بازی خارج شد. این اتفاق در حالی افتاد که ام وی پی سال ۲۰۱۱ در پیروزی دو شب گذشته مقابل یوتا ۵۰ امتیاز کسب کرده بود. اندرو ویگینز ۲۲ امتیاز و ستاره تیم مینه سوتا، جیمی باتلر بعد از استراحت در بازی قبل، ۲۱ امتیاز کسب کردند.

مینه سوتا از تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۶ تاکنون موفق به کسب پیروزی در اوراکل آرنا نشده است و در بیست و چهار تقابل گذشته با گلدن استیت در بیست بازی شکست خورده است. هفتمین پیروزی متوالی گلدن استیت با پاره شدن نوار شش پیروزی متوالی با کسب حداقل ۱۲۰ امتیاز همراه بود.

در یکی دیگر از بازی های شب گذشته تیم بروکلین نتس در خانه در بارکلیز سنتر با نتیجه ی ۱۱۹ بر ۱۱۱ مغلوب میهمان خود هیوستون راکتز شد. درباره مشکلات فراوان این فصل هیوستون به اندازه  کافی بحث و جدل صورت گرفته و زمان آن رسیده بود که تیم هیوستون کاری را در زمین انجام دهد. به همین خاطر در طول زمان استراحت اوایل بازی دیشب جایی که تیم بروکلین به راحتی به دفاع هیوستون نفوذ می کرد، بازیکنان تصمیم گرفتند که نیازی به شنیدن توصیه های مربیان ندارند و تنها راه عبور از این مشکلات فقط خود بازیکنان هستند جایی که ستاره هیوستون کریس پاوول خطاب به مربیان گفت: ما فقط می گوییم، شما همگی برای چند لحظه به ما اجازه ی صحبت بدهید. کریس پاوول در این بازی ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل در ۳۷ دقیقه و دیگر ستاره هیوستون کارملو آنتونی ۲۸ امتیاز از روی نیمکت کسب کردند و به چهار شکست متوالی هیوستون پایان دادند. این سومین بازی متوالی بود که فوق ستاره هیوستون و ام وی پی فصل گذشته جیمز هاردن به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ در آن غایب بود. برای بروکلین هم کاریس لورت ۲۹ امتیاز در ۳۰ دقیقه کسب کرد.
نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:
اورلاندو مجیک ۹۵ _ لس آنجلس کلیپرز ۱۲۰
شیکاگو بولز ۱۰۵ _ ایندیانا پیسرز ۱۰۷
دالاس ماوریکس ۱۰۶ _ نیویورک نیکس ۱۱۸
یوتا جاز ۱۰۰ _ ممفیس گریزلیز ۱۱۰
فینیکس سانز ۹۸ _ تورنتو رپترز ۱۰۷