لیگ جهانی کاراته وان|”آراگا” به مدال طلا رسید و پورشیب نقره‌ای شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه؛ پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن در حالی از روز جمعه 15 شهریور ماه با حضور ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور در شهر توکیو و در ورزشگاه “نیهون بودوکان” آغاز شده است که فردا (یک شنبه) در سومین و آخرین روز از این رقابت‌ها، کاراته‌کاهای کشورمان در دیدارهای پایانی و رده‌بندی این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود میروند.

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم تیم ملی مردان

در نخستین مبارزه ۳ بر صفر “کنجی گریلون” از فرانسه را شکست داد و در دومین مبارزه نیز موفق شد نماینده “کوزوو”  را شکست دهد. پورشیب در ادامه  این رقابت‌ها با نتیجه یک بر صفر “آنتون ایساکو” از بلاروس را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کاپیتان تیم ملی کاراته در این مرحله 2 بر یک “ایوان وسیچ” از کرواسی را شکست داد و فینالیست پنجمین دوره از رقابت‌ها شد.

 پورشیب امروز(یکشنبه) برای کسب مدال طلا به مصاف “ریاتارو آراگا” ژاپنی رقیب دیرینه اش رفت و در پایان آراگا برنده این دیدار شد. این رقابت با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و پورشیب به مدال نقره بسنده کرد.

صبح امروز(یکشنبه) سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان

در فینال پنجمین مرحله لیگ جهانی توکیو به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت. بهمن عسگری و مجید حسن نیا در رده بندی این رقابت‌ها با شکست حریفان خود موفق به کسب مدال برنز شدند.

منبع: فارس