تکواندو گرندپری 2019| هادی پور با شکست اسپانیا به فینال راه یافت

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از بامداد روز گذشته (جمعه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در “چیبا” ژاپن آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

آرمین هادی پور نماینده وزن وزن اول (۵۸- کیلوگرم)

در نخستین مبارزه 19 بر 17 موفق شد نماینده کرواسی را شکست دهد. هادی پور در ادامه با توجه به غیبت نماینده ترکبه به یک چهارم نهایی راه یافت. وی در یک چهارم نهایی هم “صفوان” از استرالیا را با نتیجه 12 بر 5 شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

آرمین هادی پور در نیمه نهایی این رقابت‌ها موفق شد با نتیجه 19 بر 5 نماینده اسپانیا را شکست داد و فینالیست این رقابت‌ها شد.  فرزان عاشورزاده نیز در همین وزن در اولین دیدار خو با نتیجه ۱۲ بر ۹ برابر نماینده اسپانیا شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم سجاد مردانی

نیز برای رسیدن به نیمه نهایی باید با «کیو دون این» از کره جنوبی یپکار کند. وی در اولین دیدار  «رافائیل آیوکائف» از روسیه را ۹ بر ۷ از پیش رو برداشت سپس «استفن لامبدین» از آمریکا را ۸ بر ۷ شکست داد و در ادمه هم با برتری ۴ بر ۳ برابر «مایکون سیکوئرا» از برزیل را شکست داد. در همین وزن سعید رجبی با شکست مقابل نماینده کره جنوبی از گردونه مسابقات کنار رفت.

روز گذشته (جمعه) سروش احمدی از دور مسابقات کنار رفت و میرهاشم حسینی نیز موفق به کسب مدال طلا شد. 

هدایت این تیم را فریبرز عسکری برعهده دارد.

منبع: فارس