بریمانلو: تا روزی که توان دارم سرباز ایران هستم/ امیدوارم دوباره برای کشورم افتخار آفرینی کنم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدمحمدی بریمانلو ملی پوش وزن 73 کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان پس از عدم صدور روادید او جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019 وی از این موضوع ناراحت بود و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. سرانجام امروز محمد بریمانلو با حضور در فدراسیون جودو نشست صمیمانه‌ای با رئیس فدراسیون جودو داشت و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی اعلام آمادگی کرد. در جلسه امروز مربیان تیم ملی جودو نیز حضور داشتند.

محمد محمدی بریمانلو امروز پس از اعلام آمادگی خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت:

انشالله که شرایط هموار شود و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره در تیم ملی جودو موفق شوم. امروز جلسه بسیار خوبی بین بنده و رئیس فدراسیون در حضور مربیان تیم ملی انجام شد. آرش میراسماعیلی صحبت‌های خوبی را مطرح کرد. امیدوارم حمایت‌های او مثل قبل ادامه داشته باشد و راه تیم ملی جودو تا المپیک هموار شود تا ما هم بتوانیم برای جودوی کشورمان مثل گذشته نتیجه کسب کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

من سرباز کشورم هستم و تا روزی که توان مبارزه کردن داشته باشم زیر پرچم عزیز کشورم مبارزه خواهم کرد. امیدوارم که نماینده خوبی برای جودوی کشورم باشم و با تمام توان برای موفقیت جودوی ایران تلاش می‌کنم. 

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد اتفاقات اخیر که رخ داده چیست، گفت:‌ اتفاقاتی که رخ داده ورزش و فدراسیون جودوی ایران را به چالش کشیده و قطعا این به ضرر ورزش کشورمان است و امیدوارم مسئولان ورزش برای رفع این مشکل تدبیری بیندیشند.

منبع: فارس