سوژه روز | کمک بزرگ رسول خطیبی برای صعود پرسپولیس به دور بعدی!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، عصر روز گذشته پرسپولیس تهران در ورزشگاه بنیاد دیزل شهر تبریز در دیداری حساس و جنجالی موفق شد با حساب یک بر صفر از سد ماشین سازی عبور کند تا به جمع شانزده تیم پایانی این دوره از رقابت ها راه یابد.

در این مسابقه کالدرون به علی علیپور استراحت داد تا در دیدار حساس روز جمعه مقابل شهر خودرو در مشهد انگیزه بالایی داشته باشد. مهدی عبدی و جونیور اما نتوانستند در امر گلزنی موفق باشند تا اینکه کالدرون مجبور شود علیپور را وارد زمین کند.

هرچند خود علیپور هم هفته ها است که در گلزنی ناکام بوده و در واقع 540 دقیقه از آخرین گلی که وارد دروازه حریف کرده می گذرد!

در دقیقه 75 اما کوپال ناظمی خطایی روی علیپور در محوطه جریمه گرفت که باعث آغاز تنش و درگیری روی سکوی ماشین سازی شد.

رسول خطیبی که به شدت از تصمیم داور عصبانی بود به داخل زمین رفت تا با داور درگیر شود اما بازیکنان این تیم سعی در آرام کردن فضا داشتند. داور مسابقه رسول را از کنار زمین اخراج کرد اما خطیبی اعتنایی به تصمیم داور نداشت و کنار زمین را ترک نمی کرد.

این اتفاق دقیقا یازده دقیقه از زمان بازی را گرفت تا بعد از وقفه ای طولانی علیپور پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و حامد لک با سیوی تماشایی ضربه او را مهار کند.

اما این پایان کار نبود و وحید امیری در دقیقه 100 موفق شد گل برتری تیمش را وارد دروازه حریف کند تا در واقع این طور بیان شود که اگر خطیبی 11 دقیقه اعتراض نمی کرد حداقلش این بود که مسابقه به وقت های اضافه 120 دقیقه می رفت و اصلا 11 دقیقه ای وقت تلف شده گرفته نمی شد که امیری در دقیقه 100 گلزنی کند.

رفتار غیر حرفه ای خطیبی چنین شوکی را به ماشین سازی وارد کرد و این هدیه بزرگ را به پرسپولیس داد.