امضای تفاهم نامه بین فدراسیون قایقرانی ایران و عمان

به گزاش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران و رشید الکیندی رئیس فدراسیون قایقرانی عمان طی دیدار و گفت و گویی برای افزایش همکاری های دو کشور در قایقرانی رایزنی کردند.

در این دیدار توافقات گسترده ای برای توسعه قایقرانی ایجاد شد و قرار است به زودی تفاهم نامه همکاری ایران و عمان در عرصه قایقرانی به امضا برسد.

در این دیدار روسای فدراسیون قایقرانی ایران و عمان بر پتانسیل و توانایی های موجود در دو کشور تاکید کردند و مقرر شد عمان فعالیت های خود برای توسعه بادبانی کشورمان را آغاز کند و ایران نیز در توسعه بخش روئینگ و کانوئینگ که به تازگی در عمان فعالیتش را آغاز کرده به این کشور کمک کند.

همچنین قرار است ورزشکاران بادبانی ایران برای حضور در دوره های دانش افزایی راهی عمان شوند و ورزشکاران روئینگ و کانوئینگ عمان نیز به کشورمان سفر کنند.

با پیشنهاد علیرضا سهرابیان، فدراسیون عمان می تواند مربیان خود را برای تقویت دانش فنی در بخش روئینگ و کانوئینگ به ایران اعزام کند و مربیان بادبانی کشورمان نیز در عمان حضور داشته باشند.

محور توافق های دو طرف قرار است طی یک تفاهم نامه رسمی به امضا برسد تا همکاری دو جانبه قایقرانی ایران و عمان گسترش پیدا کند.

رشید الکیندی رئیس فدراسیون قایقرانی عمان همچنین اعلام کرد که هر دو فدراسیون می توانند تفاهم نامه را در اختیار وزارت ورزش ایران و عمان قرار دهند تا در صورت توافق، تفاهم نامه ورزشی بین دو کشور به امضا برسد و هیاتی ورزشی با سفر به ایران یا عمان رایزنی های خود برای گسترش همکاری های ورزشی دو کشور را آغاز کنند.

منبع: فارس