گل گهرسیرجان 0 – 2 سپاهان | لیگ برتر ایران – سپاهان به صدر رسید

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به دیدار هفته هفتم برابر گل گهر رسیده که با 14 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. با این حال برای از دست ندادن صدر جدول باید علاوه بر پیروزی در دیدار مستقیم برابر شاگردان مجید جلالی، چشم به دیدار تراکتور در قائمشهر نیز داشته باشند که نیمه اول آن با تساوی بدون گل خاتمه یافته است. در سوی مقابل اما حریف آسانی قرار ندارد. جلالی که فصل گذشته توانسته بود، دو تساوی بدون گل از شاگردان امیرقلعه نویی همراه با تیم های پیکان و نساجی مازندران بگیرد، در دیدار امروز هم با همین اندیشه تیمش را در ورزشگاه امام علی سیرجان وارد زمین خواهد کرد.

گل گهر سیرجان – فولاد مبارکه سپاهان


داور: جواد رحیم زاده
کمک ها: علی میرزابیگی- جلیل شعرانی
کمک داوران اضافی: سید علی میرغفاری- محمد حسین ترابیان
داور چهارم: محمد علی رضایی
ناظر داوری: نادر جعفری


ترکیب گل گهر

میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، یوسف وکیا، محسن طرحانی، امین پورعلی، مهرداد عبدی، محمد زینالی، علی قربانخانی، سجاد آشوری و بهنام برزای.
سرمربی: مجید جلالی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت الله پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، محمد محبی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، کی‌روس استنلی.
سرمربی: امیرقلعه نویی

اخطار

مهدی کیانی (15)سپاهان

مهرداد عبدی(29) گل گهر

 شرح گل

سپاهان – گل گهر (1-0): در دقیقه 27،ارسال محمدرضا حسینی از سمت راست خط هجومی سپاهان، روی تیرک دوم به محبی رسید. این بازیکن جوان در ادامه توپ را با سر در عرض فرستاد تا سجاد شهباززاده با یک ضربه سر ضرب که با پای چپ زده شد، دروازه میلاد فراهانی را باز کند.

سپاهان – گل گهر (2-0): در شرایطی که گل گهر سراپا حمله شده بود، یک ضدحمله سریع از سوی بازیکنان سپاهان محمد محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن پس از اینکه چند متری را پا به توپ حرکت کرد، یک پاس رو به ارسال کرد تا علی قربانی که به عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود در دقیقه سوم وقت های تلف شده گل دوم را برای تیمش ثبت کند.

دقایق حساس

دقیقه 10: ارسال سپاهان روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست خط دفاعی گل گهر پس از چند رفت و برگشت به میلاد فراهانی رسید.

دقیقه 14: شوت مهرداد عبدی ناگهانی از پشت محوطه جریمه زده شد ولی نیازمند توپ را به خوبی بازگشت داد.

دقیقه 17: ارسال عاشوی در محوطه شش قدم با دخالت بازیکن سیرجان موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد  که البته ضربه بازیکن گل گهر بی دقت بود و از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 19: نفوذ سید محمدرضا حسینی می رفت که اولین گل سپاهانی ها را رقم بزند ولی پس از دخالت نصفه و نیمه کی روش، روی خط میلاد فراهانی توپ را به آغوش کشید.

دقیقه 25: شوت سعید آقایی با فاصله اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 35: ارسال تند و تیز محمد رضا حسینی با خروج به موقع میلاد فراهانی در اختیار گلر سیرجانی ها قرار گرفت.

دقیقه 40: ارسال حسینی بار دیگر روی دروازه گل گهر خطرساز شد و در شرایطی که فاصله ای تا ثبت گل دوم بازی نداشتیم، مدافعین آبی پوش گل گهر زودتر از مهاجمین سپاهان عمل کردند و توپ را برگشت دادند.

دقیقه  45: تیم فوتبال گل گهر روی یک حرکت تیمی در دقایق پایانی نیمه اول صاحب فرصت گلزنی شد ولی در شرایطی که بازیکنان این تیم تعلل زیادی در زدن ضربه نهایی داشتند، شوت برزای با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 62: ضربه محکم پورعلی از پشت محوطه جریمه خطرناک بود ولی در میانه راه به مدافعین سپاهان برخورد کرد.

دقیقه 63: خطایی مشوک در محوطه جریمه سپاهان رخ داد ولی داور مسابقه از این صحنه عبور کرد و ادامه بازی داد. در ضدحمله سپاهانی ها شانس ثبت گل دوم را داشتند ولی این توپ با خروج فراهانی به جایی نرسید.

دقیقه 66: ضربه برزای با اختلاف از بالایی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 72: ضربه سر عزت پورقاز با اختلاف بسیار کم و به شکلی کاملا خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد. محمدرضا حسینی بار دیگر ارسال کننده و فراهم کننده این موقعیت خطرناک بود.

دقیقه 74: ارسال نورافکن از پست محوطه جریمه روی تیرک دوم به استنلی رسید. ضربه این بازیکن خطرناک بود ولی به گل دوم طلایی پوش ها تبدیل نشد.

دقیقه 77: ارسال بلند یوسف وکیا با ضربه سر مهاجم گل گهر با فاصله زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 83: ضربه سر علیرضا ابراهیمی پیش تاخته در موقعیت خوبی زده شد ولی کم دقت بود تا گل گهری از این فرصت استفاده نکنند.

دقیقه 90: تیم فوتبال گل گهر در موقعیتی بسیار خوب، چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شده است.

دقیقه 1+90: ضربه ایستگاهی گل گهر پس از برخورد به پای مدافعین برگشت داده شد.

حاشیه

* عده کمی از هواداران سپاهان در ورزشگاه امام علی سیرجان حاضرند و در حال تشویق شاگردان امیرقلعه نویی هستند.

* مجید جلالی در این مسابقه برای اولین مرتبه روی نیمکت تیم گل گهر نشسته است.

* ولادیمیر کومان هافبک کروات مجارستانی سپاهان به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده تا بار دیگر امیرقلعه نویی از سجاد شهباززاده در بخش میانی میدان استفاده کند.

* هواداران سیرجانی علیرغم اینکه تیمشان در حال ثبت اولین شکست با مجید جلالی است، در حال تشویق مربی خود هستند.