لیگ برتر والیبال| نتایج مسابقات هفته دوم لیگ

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، پیروزی سپاهان در خانه و پیروزی آسان شهرداری گنبد مقابل شهداب یزد

رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر ولیبال امروز با برگزاری ۵ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد، رقابت‌های امروز بسیار جذاب و حساس بود و زمان زیادی هم برد. تیم والیبال شهروند اراک که بدون اطلاع به فدراسیون به سیرجان سفر نکرده بود و برابر تیم فولاد سیرجان حاضر نشده بود با رای فدراسیون ۳-۰ برنده بازی شد و امتیاز‌های کامل این مسابقه به تیم میزبان تعلق گرفت. ۵ دیدار دیگر همگی از ساعت ۱۷ آغاز شد که در اتفاقی جالب ۴ دیدار آن ۵ سته شد و همین باعث شد تا رقابت‌ها این هفته از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

تیم والیبال سپاهان در خانه از کاله مازندران پذیرایی کرد و در نهایت با نتیجه ۳ -۲ برنده بازی شد تا در دومین بازی خود در رقابت‌های لیگ امسال دومین بردش را تجربه کند. راه یاب ملل مریوان هم که هفته نخست را با شکست برابر سایپا پشت سر گذاشته بود در دیداری خانگی با تیم خاتم اردکان رو به رو شد و در پایان با نتیجه ۳ -۲ شکست خورد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم در ارومیه از سایپا پذیرایی کرد و در پایان همانند بازی هفته نخست با نتیجه ۳ -۲ شکست خورد، این دومین برد پیاپی شاگردان شهنازی و دومین شکست پیاپی شاگردان کارخانه در لیگ امسال بود. تیم والیبال شهرداری ورامین در شبی که هواداران زیادی در سالن هیات والیبال تهران داشت موفق شد تیم قدرتمند پیکان را با نتیجه ۳ -۲ ببرد و به دومین بردش دست یابد.

تیم شهرداری گنبد هم در تنها بازی هفته که با نتیجه ۳ -۲ به پایان نرسید موفق شد ۳ – ۰ شهداب یزد را ببرد. بدین ترتیب پرونده دیدار‌های هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور بسته شد. تیم‌های والیبال شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، سپاهان اصفهان و سایپا تهران تیم‌هایی هستند که با ۲ برد از ۲ بازی در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز پنج شنبه همین هفته با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.