پیروزی هیت بر راکتس با یک شروع طوفانی / کوارتر نخست رکوردساز شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در هفته دوم رقابت های NBA، بامداد امروز (دوشنبه) میامی هیت موفق شد مقابل هیوستون راکتس به یک پیروزی ارزشمند و بهت آور با نتیجه 100-129 دست پیدا کند و یکی از طوفانی ترین کوارتر اول های تاریخ NBA را رقم بزند.

در این دیدار کوارتر نخست رکوردساز شد. پیش از این رکورد، در فوریه 1987 لس انجلس لیکرز مقابل ساکرامنتو کینگز کوارتر نخست را 4-40 برده بود. هیوستون راکتس هرگز در کوارتر نخست هیچ یک از دیدارهایش در تاریخ NBA با چنین اختلافی نباخته بود.

امتیازآورترین بازیکنان

جیمز هاردن با 29 امتیاز و 4 ریباند امتیازآورترین بازیکن راکتس و زمین شد.

برای هیت، جیمی باتلر 18 امتیاز کسب کرد و 9 پاس گل داد.

نیمه نخست

میامی در کوارتر اول طوفانی به پا کرد و حریف را با اختلاف زیاد 14-46 برد. این تیم توانست در کوارتر اول یک رکورد به ثبت برساند. در کوارتر دوم، راکتس تا حدی خود را جمع و جور کرد و این کوارتر را 25-32 از آن خود کرد، اما اختلاف امتیازات در کوارتر نخست فراتر از آن بود که راکتس بتواند آن را جبران کند و در نهایت نیمه اول 46-71 به سود هیت پایان یافت.

نیمه دوم

در کوارتر سوم و چهارم باز هم این هیت بود که به ترتیب با نتایج 25-28 و 29-30 پیروز شد و در پایان به یک برد شیرین و قاطعانه دست پیدا کرد.

مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس، پس از باخت گفت: “ما به دردسر افتاده بودیم. اما اگر فکر کنیم که در دردسر نبودیم ، آن گاه در دردسر واقعی هستیم. ما می دانیم که این فصل جدید است و باید راه خود را پیدا کنیم.”

هاردن نیز پس از مسابقه اقرار کرد: “آنها رعدآسا به ما حمله کردند. انرژی و تلاششان قابل مقایسه با ما نبود. و نتیجه اش را دیدیم.”

دیدار بعدی راکتس مقابل گریزلیز در ممفیس انجام خواهد شد و هیت نیز به دنور سفر خواهد کرد.

در حال حاضر میامی هیت (1-5) رتبه دوم کنفرانس شرق را به خود اختصاص داده و هیوستون راکتس (3-3) در جایگاه نهم جدول کنفرانس غرب قرار دارد.  

نتایج امروز مسابقات NBA

ایندیانا پیسرز 108-95 شیکاگو بولز

میامی هیت 129-100 هیوستون راکتس

نیویورک نیکس 92-113 ساکرامنتو کینگز

سن آنتونیو اسپرز 96-103 لس آنجلس لیکرز

کلیولند کاوالیرز 111-131 دالاس ماوریکس

لس آنجلس کلیپرز 105-94 یوتا جاز

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسپورتس نت