حسنی‌پور: سعی می‌کنیم تا المپیک، کاراته در کورس قهرمانی باشد/ همه با هم یکدل هستیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید حسنی‌پور در پاسخ به این سوال که شرایط ملی پوشان در مرحله دوم اردو‌های تیم ملی کاراته در چه شرایطی است، گفت: “تمرینات بدنسازی و کاراته در این دو مرحله به خوبی انجام شد. با نظر کادر فنی یک تعداد از جوانترها به اردوی تیم ملی اضافه شدند تا هم آنها کسب تجربه کنند و هم این که ملی‌پوشان با آنها در اردوها تمرین داشته باشند.”

مربی تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: “پس از این که رنکینگ جدید المپیکی از سوی فدراسیون جهانی کاراته اعلام شد، ما شرایط ملی پوشان را بررسی کردیم و خوشبختانه در دو وزن مردان و بچه‌ها در رنکینگ المپیکی جایگاه بسیار خوبی دارند. ملی‌پوشان در این رنکینگ جدید سیر صعودی داشتند و این موضوع برای ما بسیار خوشحال‌کننده است. امیدوارم در این دو مرحله باقی مانده شرایط خوب بچه‌ها را حفظ کنیم تا بتوانیم در این مسیر المپیکی همچنان موفق ظاهر شویم تا با سهمیه حداکثری راهی المپیک توکیو شویم. ما تنها کشوری هستیم که در یک وزن المپیکی دو نفر را داریم که شانه به شانه هم حرکت می‌کنند و در واقع رقیب یکدیگر هستند؛ این اتفاق برای هیچ کشور دیگری رخ نداده است.”

وی در پاسخ به این سوال که امروز مرحله دوم اردوهای تیم ملی به پایان می‌رسد، شرایط روحی و روانی ملی‌پوشان در آستانه اعزام به لیگ جهانی اسپانیا چطور است، گفت: “بچه‌ها شرایط روحی و روانی خوبی دارند. آرامش خوبی بین آنها حاکم است. ملی‌پوشان تمام تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته‌اند. خوشبختانه همه اعضای کادر فنی و ملی پوشان یکدل هستیم، ما هم سعی می‌کنیم تمرینات طوری انجام شود تا ملی‌پوشان همچنان در کورس قهرمانی تا المپیک 2020 توکیو حرکت کنند.”

حسنی پور در پاسخ به این سوال که آیا در اردوی تیم ملی کاراته، پیش از اعزام به مسابقات لیگ جهانی اسپانیا با توجه به رنکینگ جدیدی که اعلام شده، حریفان ملی‌پوش را آنالیز می‌کنید یا خیر، گفت: “ما طی دو روز گذشته یک جلسه دو ساعته با ملی‌پوشان در رابطه با همین موضوع داشتیم. فیلم مبارزات حریفان را نگاه کردیم و در مورد تمام اوزان مباحث فنی مطرح شد. ان‌شاءالله امروز مرحله دوم اردوهای تیم ملی به پایان می‌رسد و یکشنبه هفته بعد سومین مرحله اردوهای تیم ملی احتمالا در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. ما دو مرحله دیگر تا اعزام به لیگ جهانی اسپانیا اردو خواهیم داشت.”

منبع: فارس