حاتمی: نمی‌توانم درباره دعوت نشدن ارسلان نظری بدهم

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: دعوت نشدن ارسلان کاظمی به تیم ملی در حیطه کاری‌ام نیست و درباره آن صحبتی نمی‌کنم.

به گزارش شبکه لحظه:

مهران حاتمی درباره شرایط تیم پتروشیمی در هفته‌های اولیه لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم شروع خوبی در لیگ داشتیم و بازی به بازی بهتر شدیم. بازیکنان خیلی خوب کنار یکدیگر هماهنگ شدند و توانستند بسکتبال هم را بفهمند و هر روز هم بهتر خواهند شد. امیدوارم با شروع دوباره مسابقات لیگ نیز این روند رو به رشد ادامه داشته‌باشد.

سرمربی تیم پتروشیمی در پاسخ به این سوال که تاثیر تعطیلات لیگ بر روند تیمش چطور خواهد بود؟ گفت: به هر حال وقتی بحث تیم ملی و بسکتبال ایران مطرح می‌شود همه باید به تیم ملی کمک کنیم و هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد. ما در سه چهار روز به بازیکنان استراحت داده‌ایم و دوباره تمریناتمان را شروع می‌کنیم تا بازیکنان دچار افت نشوند. به هر حال بازی‌های دشواری در لیگ داریم.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت ارسلان کاظمی چطور است؟ بیان کرد: ارسلان مصدومیت مزمنی دارد اما بازی می‌کند. این آسیب او از قدیم بوده و به نظرم باید کمی استراحت کند اما با هماهنگی خودش بازی هم می‌کند که از فرم ایده‌آل خارج نشود.

حاتمی در پاسخ به این سوال که دعوت نشدن او به تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: این خارج از حیطه مسوولیت من است و جزو کار من به حساب نمی‌آید و درباره آن صحبتی نمی‌کنم.

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که با توجه به شناختش از استرالیا رقابت تیم ملی با این تیم در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی را چطور ارزیابی می‌کند؟ اظهار کرد: دو بازی بسیار سخت داریم اما کسب نتیجه دور از دسترس نیست. به نظرم اگر بازیکنان ما با تمام توان و توانایی خود بازی کنند حداقل بعد از مسابقه از نتیجه راضی خواهند بود.

استرالیا با همان ترکیبی که در فینال کاپ‌آسیا به مصاف ایران آمد در انتخابی جام‌جهانی نیز به میدان می‌آید. حاتمی در پاسخ به این سوال که تیم ملی در این دیدار باید چه شرایطی داشته باشد تا عملکردش قابل قبول شود؟ بیان کرد: در فینال کاپ‌آسیا تیم ملی در فاصله کمتر از ۲۰ ساعت دو مسابقه انجام داد. ما شب نیمه‌نهایی را انجام دادیم و عصر فردا به مصاف استرالیا در فینال رفتیم و بازیکنان تیم واقعا خسته بودند اما اکنون شرایطشان بهتر است و این خستگی وجود ندارد. به نظرم اگر ملی‌پوشان در کارشان دقت کنند، توپ‌های از دست رفته کم باشد و دفاع خوبی انجام دهیم می‌توانیم برابر هر دو حریف نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره فیلیپین نیز بیان کرد: بسکتبال فیلیپین رشد خوبی داشته و یک حریف قدرتمند به حساب می‌آید. کارمان سخت است و امیدوارم ملی‌پوشان بعد از دیدار با استرالیا خیلی زود برای مسابقه با فیلیپین آماده شوند و به نتیجه‌ای شایسته دست پیدا کنند. به هر حال باید قبول کنیم کار تیم ملی در پنجره پنجم به هیچ وجه آسان نیست.

حاتمی در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد خوب فرید اصلانی در لیگ جایش در تیم ملی خالی نیست؟ بیان کرد: همانطور که گفتم این مسائل در حیطه کار من نیست. من هم قبول دارم فرید هم در لیگ برتر و هم در باشگاه‌های آسیا فوق‌العاده بود. به نظر من در بین ۲۰ نفر دعوت شده به اردو جای فرید، اشکان خلیل‌نژاد و سجاد پذرفته خالی است اما اکنون زمان حمایت از تیم ملی است تا ملی‌پوشان با آرامش به مسابقات اعزام شوند.

منبع:خبرگزاری ایسنا