سوژه روز | سازمان لیگ در دوره سعید فتاحی؛ «حاشیه همیشگی» به جای آرامش!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ سازمان لیگ فوتبال ایران با حضور سعید فتاحی یکی از جنجالی ترین دوران خود را پشت سر گذاشت و حالا فتاحی رفته و شخصی به اسم «مهدی» جای او را گرفته است.

سعید فتاحی دوران پر فراز و نشیبی را در این سمت داشت و فینال های جام حذفی و سوپرجام در دوره او همیشه به یادگار ماند. فینال جام حذفی 97 که استقلال و خونه به خونه در ورزشگاه خرمشهر برگزار کردند بعد از سوت پایان بازی توسط داور باعث شد تا صحنه های عجیبی رخ دهد و تماشاگران با ورود به زمین باعث مصدومیت چند بازیکن و حتی کتک خوردن آنها شدند. بعد از این اتفاق هیچکس محاکمه نشد تا فینال 98 بین پرسپولیس و داماش گیلان در ورزشگاه فولاد آره نا از سر رسید. در این مسابقه که با 2 ساعت و 35 دقیقه تاخیر آغاز شد اوج سومدیریت سعید فتاحی و البته مسئولان فدراسیون فوتبال و شورای تامین را شاهد بودیم که تماشاگران داماش جایی برای ورود به ورزشگاه نداشتند به همین دلیل مدیرعامل داماش اجازه نداد تیمش وارد زمین شود.

این دیدار در نهایت با 2 ساعت و 35 دقیقه تاخیر آغاز شد اما بازهم هیچکس محاکمه نشد. برگزاری دیدارهای لیگ برتر که در دو سال اخیر با فشرده ترین حالت ممکن برگزار شد هم سوالات و ابهاماتی است که هیچوقت فتاحی نسبت به آن پاسخ مناسب نداد.

خبرنگار: سپهر خرمی