علیرضا منصوریان در آستانه دومین اخراج دوران مربیگری خود در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیداری حساس با حساب دو بر یک مقابل ماشین سازی تبریز شکست خورد تا حالا یکی از تیم هایی باشد که مدعی سقوط به دسته پایین تر است.

تیم ذوب آهن که فصل گذشته با علیرضا منصوریان نتایج قابل قبولی کسب کرده بود از تیم های خوب نیم‌‎‌فصل دوم لیگ هجدهم محسوب می شد حالا شرایط بحرانی را تجربه می کند و با کسب تنها 7 امتیاز از 10 مسابقه جزو سه تیم انتهایی جدول لیگ برتر است. شاگردان منصوریان هفته گذشته موفق شدند با حساب دو بر صفر دربی قعرجدولی ها را مقابل شاهین شهرداری بوشهر به برتری برسند تا بعد از نه هفته اولین برد منصوریان در لیگ امسال کسب شود. در هفته دوم هم ظاهرا همه شرایط به نفغ ذوبی ها آغاز شد و این تیم با گلزنی در ثانیه 35 به برد خیلی نزدیک شده بود اما دو گل دیرهنگام شاگردان رسول خطیبی در دقیقه 89 و 93 باعث شد تا ذوب اهن اصفهان بازهم شکست را تجربه کند.

منصوریان حالا در آستانه دومین اخراج مربیگری خود در سه فصل اخیر است و باید دید با رفتن سعید آذری مدیرعامل سابق این تیم که همیشه حامی سرمربی بود مدیریت جدید چه تصمیمی در قبال منصوریان خواهد گرفت.

گفتنی است منصوریان پیشتر در لیگ برتر هفدهم در هفته هفتم با کسب نتایج ضعیف در استقلال تهران از سمت خود برکنار و جای خود را به سرمربی آلمانی یعنی وینفرد شفر داده بود.

خبرنگار: سپهر خرمی