مشکلات تاج و ویلموتس بر سر مسایل مالی حل شد؟ جلسه سرنوشت‌ساز در ترکیه

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم ملی فوتبال ایران باید 23 آبان ماه در دیداری حساس با تیم ملی عراق در ورزشگاه امام اردن به میدان برود. این مسابقه از هفته چهارم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر است و باتوجه به شکست شاگردان ویلموتس در دیدار هفته سوم مقابل بحرین، ایران باید حتما با دست پر از این مسابقه خارج شود.

استرس تقابل با عراق اما باتوجه به اتفاقی که رخ داده فعلا در درجه دوم اهمیت قرار دارد. ماجرا از این قرار است که مارک ویلموتس بشدت از فدراسیون فوتبال ایران به دلیل عدم تعهد بر سر مسایل مالی شاکی است و دیگر نمی خواهد هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد و باتوجه به شرایط موجود مشخص نیست سرمربی تیم ملی در دیدار با عراق چه کسی خواهد بود. سرمربی بلژیکی حتی پیام داده که در ترکیه جلسه فوری با مقامات ایرانی ترتیب داده شود تا درخصوص مسایل مالی صحبت شود و اگر این مشکل حل نشد او دیگر به ایران برنخواهد گشت.

مهدی تاج اما قول داده که این پول تا یکی دو روز آینده پرداخت خواهد شد و صرفا به دلیل مسایل تحریم بوده که ارز یورو به ویلموتس پرداخت نشده است. هرچند در صورتی که طی روزهای آتی این طلب به سرمربی ایران پرداخت شود او مشکلی برای حضور در کشور ما نخواهد داشت و مسابقه با عراق بدون حاشیه خاصی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: سپهر خرمی