لیگ برتر والیبال| صدرنشین در آمل، سپاهان در تهران/ دوئل شاگردان کارخانه با راهیاب ملل

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که طی آن شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین لیگ راهی آمل خواهد شد و شهرداری گنبد هم میزبان شهروند اراک خواهد بود.

راهیاب ملل مریوان – شهرداری ارومیه

تیم راهیاب ملل مریوان که در هفته سوم با قرعه استراحت روبرو بود در هفته چهارم باید تیمی زخمی و البته مدعی قرار بگیرد. شاگردان آرش صادقیانی در تیم مریوان در این هفته باید از شهرداری ارومیه پذیرایی کنند. شاگردان مصطفی کارخانه پس از قبول دو شکست در هفته‌های ابتدایی سرانجام در هفته سوم توانستند نخستین پیروزی خود را مقابل خاتم اردکان کسب کنند تا کمی از شرایط بحرانی خارج شوند. راهیاب ملل تیم جنگنده‌ای است که در خانه می‌تواند کار را برای شاگردان کارخانه سخت کند.

فولاد سیرجان ایرانیان – پیام خراسان

سیرجانی‌ها در هفته چهارم میزبان پیام خراسان خواهند بود. سیرجانی‌ها تیمی یکدست و کم حاشیه بوده که با هدایت محمدرضا دامغانی به دنبال قرار گرفتن در بین مدعیان هستند. آنها در هفته چهارم میزبان پیامی خواهند بود که تا کنون نتوانسته طعم شیرین پیروزی را حس کند. پیام در گام اول مقابل شهرداری ورامین مغلوب شد، در گام دوم با قرعه استراحت روبرو شد و در گام سوم هم در خانه خود نتیجه را به پیکان واگذار کرد. شاگردان اکبر خداوردی عزم خود را جزم کرده‌اند تا دست خالی سیرجان را ترک نکنند.

خاتم اردکان – شهداب یزد

نبرد خاتم اردکان و شهداب یزد دیدنی خواهد بود. اردکانی‌ها با هدایت مسعود آرمات یک پیروزی و یک شکست در کارنامه خود دارند و در تلاش هستند تا از شرایط میزبانی در هفته چهارم هم به خوبی استفاده کنند، اما به خوبی می‌دانند که کار سختی در پیش دارند، چراکه شهداب در هفته سوم توانست سایپای مدعی را در خانه والیبال تهران شکست دهد. شهدابی‌ها با وجود اینکه در کسب نتیجه تاکنون چندان موفق نبودند، اما بازی های خوبی از خود به نمایش می‌گذارند؛ در مقابل اردکانی‌ها هم انگیزه زیادی دارند تا ثابت کنند شکست هفته گذشته مقابل شهرداری ارومیه یک اتفاق بود.

کاله – شهرداری ورامین

نبرد صدرنشین با تیمی جوان و یکدست در آمل هم دیدنی خواهد بود. ریارویی شهرداری ورامین با کاله در چند فصل اخیر همیشه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ به شما می‌رفت. شاگردان بهروز عطایی در هفته چهارم میزبان مدافع عنوان قهرمانی خواهند بود. آملی‌ها در این هفته‌ها نتایج بدی کسب نکرده‌اند، اما در مقابل شهرداری ورامین در هر سه بازی گذشته خود پیروز بوده و به همین دلیل بدون شک دیدار این دو تیم یک طرفه و سرد نخواهد بود. حضور تماشاگران آملی در سالن پیامبر اعظم هم بر جذابیت‌های این مسابقه اضافه خواهد کرد.

سایپا – سپاهان

سایپا در هفته چهارم در خانه والیبال تهران پذیرای سپاهان خواهد کرد. نبرد دو تیم شوک دیده در هفته سوم می‌تواند در هفته چهارم تماشایی باشد. سایپا در هفته سوم در خانه والیبال نتیجه را به شهداب واگذار کرد و سپاهان هم در هفته گذشته با وجود میزبانی در یک مسابقه پرحاشیه مغلوب شهرداری گنبد شد. ضمن اینکه نفراتی که در دو تیم حضور دارند هم به قدری توانمند هستند که می‌تواند به حساسیت و جذابیت مسابقه اضافه کنند. خانه والیبال شاید همچون بازی‌ها و البته ادوار گذشته از نظر حضور تماشاگران سرد باشد، اما بدون شک جنگ دو باشگاه با ثبات سالن را گرم خواهد کرد.

شهرداری گنبد – شهروند اراک

شهرداری گنبد خیلی زود توانست لقب غول‌کش را به خود اختصاص دهد. گنبدی‌ها با هدایت عظیم جزیده سه هفته رویایی را سپری کردند. آنها در هفته چهارم مقابل تیم بحران‌زده شهروند اراک قرار خواهند گرفت. گنبدی‌ها پس از غلبه بر شهرداری ارومیه، شهداب یزد و سپاهان این بار در فکر پیروزی بر شهروند اراک هستند. تیم شهروند که هنوز تکلیف بازیکنان و مربی‌اش به صورت کامل مشخص نیست در همین هفته‌های ابتدایی حاشیه‌های زیادی ایجاد کردند. حالا باید ماند و دید که نبرد بالانشین‌های گنبد و قعرنشینان اراک به سود چه تیمی تمام خواهد شد.

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم پیکان با قرعه استراحت روبرو است. پیکانی‌ها روند نوسانی داشتند؛ بازیکنان جوان این تیم در هفته اول شهروند را شکست دادند. در هفته دوم مغلوب شهرداری ورامین شدند و در هفته سوم هم پیام را در مشهد شکست دادند.

منبع: فارس