پیروزی مدعیان در هفته سوم‌ لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور روز گذشته با برگزاری 7 دیدار در شهر های مختلف کشور برگزاریو پیگیری شد و تیم های مختلف به مصاف رقیبانشان رفتند. شاید یکی از مهم ترین دیدار های این هفته مصاف تیم های مهرام و اکسون تهران بود که در تالار بسکتبال ازادی پیگیری شد.

رویارویی شاگردان مصطفی هاشمی و ابکناری در لیگ برتر بسکتبال یک مصاف استاد و شاگردی بود که در دربی تهران برگزار شد ، این بازی جذاب و زیبا در نهایت با نتیجه 72 – 68 به سود تیم بسکتبال مهرام به پایان رسید تا این تیم به روند بالانشینی اش در جدول اداتمه دهد و به آمار 3 برد از 3 بازی برسد ، اکسون هم با این نتیجه به آمار 2 برد و یک باخت رسید.

تیم پتروشیمی بندر امام دیگرندعی رقابت های امسال هم روز گذشته به مصاف رعد پدافند هوایی شهرگرد در این شهر رفت ودر پایان یک بازی آسان توانست با نتیجه 89 – 51 به پیروزی برسد و همانند مهرام به مار 3 برد در 3 بازی برسد.
تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان که از دیگر مدعیان رقابت ها امسال محسوب می شوند هم توانستند مقابل تیم های آویزه صنعت پارسای مشهد و شورای شهرداری قزوین با نتایج 87 – 83 و 85 – 82 به پیروزی برسند و آن ها هم به آمار 3 برد در 3 بازی برسند.

شیمیدر قم هم در روزی که مهدی کامرانی را به دلیل درگذشت پدرش در اختیار نداشت به مصاف مس کرمان رفت و با نتیجه 88 – 63 برنده بازی شد تا پس از باخت نزدیک برابر مهرام در هفته دوم به شرایط خوبی بازگردد. یکی از جذاب ترین بازی های این هفته هم مصاف شاگردان مهران حاتمی در خانه با توفارقان آذرشهر بود. شاگردان ویسی در پایان این بازی نزدیک موفق شدند با نتیجه 77 – 74 مقابل ذوب آهن قدرتمند به پیروزی برسند و به آمار 2 برد از 3 بازی برسند.

تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران هم در مصاف انتهای جدولی ها با تیم شهرداری بندر عباس بازی کرد و در پایان توانست با نتیجه 74 -55 پیروز شود تا نخستین بردش در این رقابت ها را به دست آورد.

رقابت های هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال با پیگیری 7 بازی دیگر روز پنجشنبه دنبال می شود.

نتایج کانل بازی های امروز به شرح زیر است :

پالایش نفت آبادان85 – شوراوشهرداری قزوین62

نیروی زمینی74 – شهرداری بندرعباس55

اکسون تهران 68– مهرام تهران72

آویژه صنعت پارسا83– شهرداری گرگان87

شیمیدرقم88–  صنعت مس کرمان 63

رعد پدافند هوایی شهرکرد51–  پتروشیمی بندرامام خمینی89 

ذوب آهن اصفهان74– توفارقان آذرشهر77