نامنی: از زمان سرپرستی‌‌ام هیچ کاری در تنیس معطل نمانده/ در انتخابات آسیا نامزد نمی‌شوم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، احمد نامنی در مورد اینکه چرا برنامه‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی تنیس وجود ندارد، اظهار داشت: تیم ملی تا سال آینده هیچ مسابقه‌ای ندارد و به همین دلیل یک مقدار زود است که بخواهیم در این مورد تصمیم‌گیری کنیم البته این به معنای آن نیست که بیکار نشسته باشیم. کمیته تیم‌های ملی را تشکیل دادیم و کارشناسان و پیشکسوتان این رشته قرار است جلسه بگذارند و تصمیم‌گیری کنند. قطعا در زمان لازم سرمربی تیم ملی هم انتخاب خواهد شد و جای نگرانی نیست. 

سرپرست فدراسیون تنیس درمورد اینکه چرا ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات آغاز نمی‌شود، عنوان کرد: هنوز وزارت ورزش ابلاغی در این زمینه نداده است. خود من هم معتقدم باید انتخابات زودتر برگزار شود. البته در این مدت که من به عنوان سرپرست کار می‌کنم، هیچ کاری در فدراسیون تنیس معطل نمانده است.

وی ادامه داد: حتی در حال چیدن تقویم سال آینده هستیم تا وقتی رئیس جدید آمد، فدراسیون بدون برنامه نباشد. کلاس‌های مربیگری و مسابقات داخلی‌مان همه را برگزار کردیم و اینطور نبوده که چون 2 روزی سرپرست هستیم، کاری نکنیم و برویم. من کارمند وزارت ورزش هستم و دوست ندارم هیچ رشته‌ای معطل بماند. 

نامنی درمورد انتخابات آینده کنفدراسیون تنیس آسیا و اینکه برنامه فدراسیون تنیس چیست، گفت: یکسری پیشنهادات داریم و رایزنی‌های خود را با کشورهای دیگر هم آغاز کرده‌ایم. برای معرفی نامزد هم در حال جمع‌بندی هستیم. 

سرپرست فدراسیون تنیس که بیش از دو ماه از سرپرستی‌ش سپری شده است، در مورد اینکه آیا خودتان نامزد خواهید شد یا نه گفت: نه، من برنامه‌ای ندارم. 

منبع: فارس