گزارش روز لحظه | حواشی راند سوم مسابقات درگ قهرمانی کشور

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، سومین مرحله از مسابقات درگ(شتاب)قهرمانی کشور در آخرین روزهای آبان ماه و در یک هوای سرد پاییزی به میزبانی پیست سرزمین ایرانیان برگزار شد.

سومین مرحله از مسابقات درگ(شتاب)قهرمانی کشور در آخرین روزهای آبان ماه و در یک هوای سرد پاییزی به میزبانی پیست سرزمین ایرانیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مسابقه روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ آبان ماه به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت نبی اکرم (ص) و هشتمین اختر تابناک ولایت، امام جعفر صادق(ع) ازساعت ۱۱ صبح آغاز شد.

در این مسابقه ۹۷ شرکت کننده از استان های سراسر کشور حضور داشتند تا در سومین مرحله از این رقابت ها مهارت خود را برای هدایت خودروها و عبور از مسیر ۴۰۰ متری پیست درگ به آزمایش بگذارند و بتوانند با کمترین زمان این مسیر را گذرانده و رکورد خود را در جدول امتیازات بهبود ببخشند.

از نکات قابل توجه این رقابت ها استقبال کم نظیر تماشاگران علاقمند به مسابقات اتومبیلرانی بود که علی رغم سردی هوای منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان خود را به اتودروم بین المللی تهران (آیلند) رسانده بودند تا از تماشای این مسابقه جذاب لذت ببرند و ورزشکاران مورد علاقه خود را تشویق کنند.

فرزاد شاهرخی رئیس کمیته درگ فدراسیون در حاشیه این مسابقه عنوان کرد: باید از تیم برگزاری و عوامل پیست سرزمین ایرانیان تشکر ویژه کرد زیرا از ​هفته قبل و با وجود سردی هوا شبانه روز مشغول آماده سازی شرایط مناسب برای برگزاری این رقابت ها بودند ، وی گفت : مهمترین چالش پیش روی تیم برگزاری وزش باد در حین مسابقه بود که با زحمات دوستان و همکاری گروهی ، این مرحله نیز به نحو احسن اجرا شد.

شاهرخی حضور تعداد شرکت کنندگان در این مرحله از مسابقات و استقبال تماشاگران را نشان علاقمندی و پرطرفدار بودن این رشته دانست و ابراز داشت: امیداوریم که بتوانیم با کمک فدراسیون و هیات های استانی ، با ایجاد انگیزه و شرایط مناسب ورزشکاران بیشتری به این رشته پرهیجان جذب کرده و در آینده مسابقات قهرمانی کشور را در سایر استان ها نیز برگزار کنیم.

اما در پایان این رقابت جذاب نفرات برتر کلاس های مختلف به شرح زیر مشخص شدند:

? کلاس ۴و۶  سیلندر اتمسفر دیفرانسیل جلو

۱ بابک محمود اغلی
۲ محمد نوذری
۳ علی دهقان

? کلاس ۴و۶ سیلندر توربو دیفرانسیل جلو 

۱ امیر احمد عبدالهی
۲ مصطفی کمالی مقدم
۳ محمد علی عباسی

? کلاس ۴و۶ سیلندر توربو  دیفرانسیل عقب 

۱ شایان خسروی
۲ کامیاب رضایی
۳ آرمان خسروی

? کلاس ۴و۶ سیلندر اتمسفر دیفرانسیل عقب

۱ شایان خسروی
۲ امیر ضیایی
۳ علی ربیعی

? کلاس ۸ سیلندر  اتمسفر دیفرانسیل عقب

۱ علی کمالی
۲ فرید توفیقی
۳ حسن جلیلی

? کلاس GT۲۰۶

۱ محمد نوذری
۲ آرین هارتوریان
۳ بابک محمود اغلی

? کلاس اورال

۱ علیرضا رضایی
۲ علی شیخ رضایی
۳ علی کمالی​